Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تصاویر؛

هیوندایی ولستر N را دریابید

دوشنبه | ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۰۵ | کد خبر: CP- ۷۲۶۴ | سرویس: تصاویر
کارپرس:
هیوندایی ولستر N برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی دیترویت 2018 در معرض دید عموم قرار گرفت و قرار است عنوان "های -پرفورمنس‌ترین خودروی بازار آمریکا" را از آن خود کند.
به گزارش کارپرس، اولین مدل برند N هیوندایی در نسخه آمریکایی، به شکل رسمی در نوربرگ‌رینگ آلمان‌ها معرفی شد.

 هیوندایی ولستر N برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی دیترویت 2018 در معرض دید عموم قرار گرفت و قرار است عنوان "های -پرفورمنس‌ترین خودروی بازار آمریکا" را از آن خود کند.

با توسعه مرکز تست نوربرگ‌رینگ هیوندایی، فرصت مناسبی برای این کمپانی به وجود آمد تا رسانه‌ها را با عملکرد این خودرو  تحت تاثیر قرار دهد.

velester n01

آلبرت بیرمن، مدیر بخش اجرایی و توسعه خودروهای "های- پرفومنس" هیوندایی در این خصوص گفت: ولستر N در اصل سطح جدیدی از قابلیت را در بازار آمریکا ایجاد کرده و همین موضوع باعث ایجاد مشتریان جدید برای این خودرو می‌شود.

این خودرو یک مثال واقعی از یک نسخه اسپورت با پویای عالی و عملکرد نمونه است که با توجه به قابلیت‌های فوق‌العاده با قیمتی اقتصادی ارائه خواهند شد.

velester n02
 
این خودرو قدرت خود را از یک موتور درون‌سوز 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ می‌گیرد، که با گشتاور 352 نیوتن‌متر قدرتی معادل 252 اسب‌بخار تولید می‌کند. این موتور با یک سیستم انتقال قدرت دستی 6 سرعته با عملکرد "رِو- مچینگ" هماهنگ می‌شود. رینگ‌های کربنی و تقویت مواد باعث عملکرد بهتر و نرمتر در خودرو شده‌اند.

velester n03

شاسی این ولستر N به وسیله  "پاور سنس اکسل" بهینه شده و به همین دلیل خودرو با توجه به موتور توربوشارژ و میزان گشتاور؛ کاربردی و منعطف عمل می‌کند. در محور جلو شاهد بهبود شکل‌های هندسی در زوایای خارجی هستیم. در نمای عقب نیز پویایی خودرو بیش از هر وقت دیگری  توجه شما را جلب خواهد کرد.

velester n04

ولستر 2019 N در سپتامبر پیشرو در کره جنوبی در سه ماهه آخر 2018 در آمریکا معرفی خواهد . مشتریان می‌توانند انتخاب‌های خود را  در رنگ‌های مشکی خالص، سفید گچی، قرمز مسابقه‌ای و آبی سفارش دهند.

velester n05


منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

هیوندایی ولستر N را دریابید

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است