Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

جدیدترین نسخه از ب‌ام‌و x۵

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۷:۴۳ | کد خبر: CP- ۷۱۲۴ | سرویس: تصاویر
کارپرس:
این سیستم برای افزایش تمرکز شما حین رانندگی در جاده طراحی شده و استفاده از آنها چندان سخت یا گیج‌کننده نیست.
به گزارش کارپرس،این خودرو بزرگترین SUV (شاسی بلند) ب‌ام‌و است که می‌توانید قبل از ورود X7‌های جدید در نوامبر بخرید.

 قرار است ب‌ام‌و جدید X5 با خودرویی مانند لندروور دیسکاوری رقابت کنند، بنابراین طیف وسیعی از گزینه‌ها به صورت استاندارد در این خودرو ارائه می‌شود.

bmw s501

bmw s502

اگر توجه کرده باشید ب‌ام‌و در مدل جدید جلوپنجره کلیه‌ای شکل و معروف خودش رو کمی پهن‌تر کرده و این بخش در نسخه استاندارد از اطراف به چراغ‌های LED ختم می‌شود. نمایی که در مجموع زیبا و جذاب از آب درآمده و در عین حال روح و اصالت نسل‌های قبل را به خوبی حفظ کرده است.

خطوط جانبی خودرو مثل شانه‌های یک بازیکن راگبی از آب درآمده و در مقابل خطوط سقفی پهن و کوتاه باعث شده که خودرو اسپورت‌تر از suvهایی در این سایز باشد.

bmw s503

کابین x5 های جدید اشتراکات زیادی را با ب‌ام‌و سر 5 دارد. زوایای داشبورد تمرکز زیادی بر راحتی راننده دارد و این مجموعه تحت تاثیر یک صفحه نمایش بزرگ با قابلیت ناوبری ماهواره‌‌ای‌ست که در بالاترین بخش داشبورد قرار گرفته است.

bmw s504

تمام مدل‌های این خودرو با چرم پوشیده شدند و پر از دوخت‌های بخیه‌ای درشت در رنگی متفاوت هستند. در مدل "اسپورت M"، صندلی‌ها، فرمان اسپورت و برجستگی‌های آلومینیومی به اسپورت‌تر شدن خودرو کمک کرده‌اند.

ب‌ام‌و‌های جدید X5 در سطح پایه حدود 57 هزار پوند قیمت دارند که باذ توجه به امکانات و قابلیت‌های عملکردی مناسب به نظر می‌رسد.

اطلاعات و سرگرمی

bmw s505

اگر شما فناوری را دوست دارید، پس مسلما عاشق x5 خواهید شد. این خودرو با دو صفحه نمایش 12 اینچی با کیفت و رزولوشن بالا ارائه می‌شود که اخیرا در جدیدترین نسخه‌های دیگر ب‌ام‌و نیز دیده شده است.

این سیستم برای افزایش تمرکز حین رانندگی در جاده طراحی شده و استفاده از آنها چندان سخت یا گیج‌کننده نیست. استفاده از این سیستم از طریق صفحه لمسی یا از طریق سامانه کنترل "آی درایو" ب‌ام‌و که بین دو صندلی ردیف جلو قرار دارد، امکان‌پذیر است.

همچنین این مجموعه توانایی تشخیص صوتی و سیستم کنترل حرکتی را دارد. خودرو با قابلیت سازگاری سیم‌- کارت ساخته شده و به همین دلیل بنابراین راننده قادر به بررسی اینترنت خواهد بود .

اجرایی

فاصله بین دو محور خودرو 42 میلی‌متر طولانی‌تر شده و این به معنای فضای پای بیشتر در صندلی ردیف عقب نسبت به نسل قبلی است. شما هنوز می‌توانید یک نسخه 5 یا 7 صندلی را انتخاب کنید. محفظه بار 650 لیتر گنجایش دارد و فضای ایده‌آلی برای هرآن چیزی است که شما برای یک تعطیلات خانوادگی به آن نیاز دارید.

اگر این فضا کفایت نمی‌کند، نگران نباشید چرا که فضای بار x5 با خواباندن صندلی‌های ردیف عقب به 1860 لیتر خواهد رسید تا بتوانید به راحتی اجسام سنگین و بزرگتر را با خود حمل کنید.همچنین در محفظه بار کاورهای سبکی وجود دارند که به شکل الکتریکی حرکت کرده و مخفی می‌شوند.

موتور

ب‌ام‌و x5 به موتور 6 سیلندر دیزلی و بنزینی مجهز شده و هر دو مدل این خودرو با یک گیربکس خودکار 8 سرعته در مدل استاندارد همخوانی دارند. احتمالا نسخه دیزلی 30d این خودرو محبوب‌تر خواهد بود و توانی حدود 265 اسب‌بخار تولید می‌کند و خودرو را در 6.5 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر می‌رساند. مصرف سوخت در این خودرو اقتصادی‌تر شده و به شاخص 47.1 مایل بر گالن رسیده که آمار چندان بدی برای این کلاس خودرویی محسوب نمی‌شود.

ب‌ام‌و امیدوار است با این خودرو فروش خود را تضمن کرده و موفقیت جدیدی را اعمال کند. اخیرا نیز باواریایی‌ها جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این شاسی‌بلند لوکس را اعلام کرده‌اند. چهارمین نسل X5 قیمت پایه 60700 دلاری دارد و این قیمت برای مدل xDrive40i بوده و نسبت به مدل X5 xDrive35i 2018 قبلی افزایش قیمت 1200 دلاری را نشان می‌دهد.

اما انتخاب مدل سطح بالاتر X5 xDrive50i حداقل بودجه‌ 75750 دلاری را طلب می‌کند. این قیمت 1700 دلار بیشتر از قیمت مدل نسل قبلی است. مشتریان همچنین خواهند توانست پکیج‌های متنوعی را انتخاب کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به پکیج‌های xLine و M اسپورت و پکیج آفرود جدید به همراه سیستم تعلیق بادی و دیفرانسیل عقب با قفل شوندگی مکانیکی اشاره کرد.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

جدیدترین نسخه از ب‌ام‌و x۵

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است