Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

این ب‌ام‌و‌ های ۲۴ عیار!

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۷:۳۵ | کد خبر: CP- ۷۰۱۹ | سرویس: تصاویر
کارپرس:
این مجموعه، پودر طلای 24 عیار را در 4 لایه روی خودرو به کار برده و در لایه آخر این رنگ به صورت دستی روی خودرو مورد استفاده قرار گرفته است
به گزارش کارپرس، ظاهرا استفاده از طلا و یا رنگ طلایی این روزها در صنعت خودرو مد شده و خودروسازان تلاش دارند از این رنگ در محصولات خود بهره ببرند، تا آنجا که ب‌ام‌و نیز در دو نسخه  i3 و i8 از این رنگ بهره برده است. اما اگر فکر می‌کنید، این رنگ فقط یک "طلایی" ساده ‌است، سخت در اشتباهید، چرا که آلمانی‌ها در این دو خودروی خود از طلای واقعی آن هم از نوع  24 عیار بهره برده‌اند و نام "استارلایت ادیشن" روی آن نهاده‌اند.

به نظر می‌رسد نام انتخابی برای این خودرو با درایت انتخاب شده است. وقتی به بدنه خودرو نگاه می‌کنید، گردی از طلا را می‌بینید که روی بدنه خودرو پاشیده شده است. هر چه از نمای روبه‌رو به سمت نمای انتهایی خودرو حرکت کنید، هاله‌های مشکی و تیره بیشتر شده و شما با ترکیبی سایه روشن از دو رنگ طلایی و مشکی را خواهید دید. ترکیبی زیبا و دلنشین که در کنار هم بیشتر شبیه یک اثر نقاشی زیبا می‌مانند.

bmw talaee01

bmw talaee02

از آنجا از هر کدام از این خودروها تنها یک نسخه ساخته خواهد شد، ما شاهد خودروهایی ارزشمند و کلکسیونی هستیم که البته شکی در گرانی آنها نخواهد بود.

bmw talaee03

bmw talaee04

این خودروها بر پایه مدل‌های معمولی i3 و i8 ساخته می‌شوند و گروه ب‌ام‌و کشور چک نیز در همکاری با شرکت Toplac -که شریک رسمی سیستم رنگی ب‌ام‌و در این کشور- به رنگ‌آمیزی آن پرداخته‌اند. این مجموعه، پودر طلای 24 عیار را در 4 لایه روی خودرو به کار برده و در لایه آخر این رنگ به صورت دستی روی خودرو مورد استفاده قرار گرفته است. ترکیبات به کار رفته در کابین نیز با فضای خارجی همخوانی داشته و طلایی و لوکس ارائه شده‌اند. این  دو خودرو در نمایشگاه خودرویی پراگ که در تاریخ 21 ژوئیه برگزار می‌شود به نمایش درخواهند آمد.

bmw talaee05

bmw talaee06
 
منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

این ب‌ام‌و‌ های ۲۴ عیار!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است