Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

پژو ۳۰۸ جدید تا دو سال آینده وارد بازار می‌شود

سه شنبه | ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۷:۲۴ | کد خبر: CP- ۶۹۳۱ | سرویس: تصاویر
کارپرس:
با توجه به معماری بازطراحی شده، 308‌های مدل 2021 سبک‌تر از مدل‌های کنونی خواهند بود، چند سانتی‌متر نیز به طول این خودرو اضافه شده و فاصله بین محوری نیز اندکی بلندتر است تا مسافران ردیف عقب فضای پای بیشتری را تجربه کنند.
به گزارش کارپرس، مدل‌های GTi و GT پژو 308 در سال 2020 الکتریکی می‌شوند.

 این خودرو در سال 2013 معرفی شد و در سال گذشته ارتقاء اندکی یافت، بنابراین این خودرو در حال سپری کردن روزهای پایانی و نزدیک شدن به بازنشستگی است.

car 30801

خودروسازفرانسوی اعلام کرده که این خودرو در سال 2020 و  با سه بدنه و شکل هاچ‌بک، استیشن و سدان وارد بازار خواهد شد.

نسل جدید 308 با الهام از نسخه 3008 و 508 ساخته می‌شود و دارای یک خطوط سقفی انحنادار و شیب‌دار است ظاهر اسپورت تری را به خودرو می‌بخشد.

car 30802

در زیر پوسته این خودرو کامپکت یک پلت‌فرم تحول‌یافته EMP2 قرار گرفته است. انتظار می‌رود در خط تولید موتور این خودرو از چند نسخه بنزینی و یک مدل دیزلی 1.5 لیتری  BlueHDi استفاده شود. مدل‌های بالاتر این خودرو با گیربکس‌های خودکار 8 سرعته هماهنگ می‌شوند و مدل‌های پائین‌تر با گیربکس‌های دستی ارائه می‌شوند.

car 30803

اما وعده پژو ارائه 308 GT است که با یک موتور بنزینی و موتور الکتریکی است. هر دو موتور نیروی خود را  به چرخ‌های جلو انتقال داده و در مجموع توانی حدود 220 اسب‌بخار تولید می‌کنند.

این برند قصد دارد به چالش با بخش‌های الکتریکی گلف GTi فولکس‌واگن، فورد فوکوس st در بخش الکتریکی‌ها بپردازد. انتظار داریم مدل هاچ‌بک نیز ترکیبی از یک مدل‌های بنزینی و 2 موتور الکتریکی باشد که در مجموع 300 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. این خودرو با توجه به شرایط ترافیکی می‌تواند مسافتی بیش از 50 تا 60 کیلومتر را در حالت الکتریکی بپیماید.

car 30804

با توجه به معماری بازطراحی شده، 308‌های مدل 2021 سبک‌تر از مدل‌های کنونی خواهند شد، چند سانتی‌متر به طول این خودرو اضافه شده و فاصله بین محوری نیز اندکی بلندتر است  تا مسافران ردیف عقب فضای پای بیشتری را تجربه کنند.

پژو همچنین در مدل‌های بالاتر خود از صندلی‌های مجهز به  تهویه و ماساژ، سامانه اطلاعات و سرگرمی پیشرفته و پشت آمپر دیجیتالی بهره می‌برد.

car 30805

از ویژگی‌های دیگر این خودرو می‌توان به سطح 2 خودرانی آن اشاره کرد که توقف و حرکت‌های پیاپی در ترافیک را به شکل خودکار مدیریت می‌کند. سیستم کمکی پارک و ترمز خودکار نیز شما رابه خرید این خودرو ترغیب می‌کند.

یک نشریه فرانسوی اعلام کرده که نسل بعدی پژو 308 در اوایل سال 2020 در نمایشگاه خودرویی ژنو معرفی می‌شود و قبل از پائیز همان سال وارد بازار  شده و با قیمت تقریبی 21 هزار دلار به فروش می‌رسد که تنها کمی بیشتر از رنو مگان جدید قیمت دارد.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

پژو ۳۰۸ جدید تا دو سال آینده وارد بازار می‌شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است