Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

تویوتا سنچری با ۱۷۸ هزار دلار قیمت!

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۷:۴۶ | کد خبر: CP- ۶۸۹۹ | سرویس: تصاویر
کارپرس:
سومین نسل از تویوتا سنچری از یک پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری هیبرید با ۳۷۵ اسب بخار قدرت در ۶۲۰۰ دور بردقیقه و ۵۱۰ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور بردقیقه بهرمند است.
به گزارش کارپرس، در نمایشگاه خودروی توکیو  ۲۰۱۷، کمپانی تویوتا از نسل جدید سنچری رونمایی کرد. خودروی فوق لوکسی که تنها مختص بازار کشور ژاپن تولید می شود.

toyota sanchari01

 نسل اول تویوتا سنچری ( Century) از سال ۱۹۶۷ تا ۱۹۹۷ برروی خط تولید قرار گرفت. این نسل که ۳۰ سال تولید شد با سه پیشرانه هشت سیلند ۳ ، ۳.۴ و ۴ لیتری بفروش رسید. دومین نسل از تویوتا سنچری نیز بین سال های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۶ تولید و روانه بازار ژاپن شد. نسل دوم سنچری در مدت زمان ۲۰ ساله تولید خود تنها از یک پیشرانه ۱۲ سیلندر ۵ لیتری با ۲۷۶ اسب بخار قدرت بهرمند بود.

toyota sanchari02

حالا نوبت به نسل سوم سنچری رسیده است که در نمایشگاه توکیو ۲۰۱۷ به نمایش گذاشته شد. تویوتا در خصوص میزان تولید نسل سوم سنچری اعلام کرده که تنها ۵۰ دستگاه از این سدان فوق لوکس که در کلاس خودروهای لوکس مانند رولزروییس فانتوم و مرسدس بنز می باخ جای دارد، تولید خواهد شد. سومین نسل از تویوتا سنچری از یک پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری هیبرید با ۳۷۵ اسب بخار قدرت در ۶۲۰۰ دور بردقیقه و ۵۱۰ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور بردقیقه بهرمند است.

toyota sanchari03

تویوتا قیمت نهایی نسل سوم سنچری را اعلام کرد. خریداران برای داشتن این سدان لوکس باید مبلغ ۱۹ هزار و ۶۰۰ ین معادل ۱۷۸هزار و ۱۸۳ دلار پرداخت نمایند. باید دید تویوتا چندسال نسل سوم سنچری را برروی خط تولید نگه خواهد داشت. خودرویی که علاوه بر کیفیت بسیار بالا دارای جدیدترین تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی می باشد.

toyota sanchari04

برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط فروش تویوتا در ایران به آدرس  irtoya.com مراجعه فرمایید.


منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تویوتا سنچری با ۱۷۸ هزار دلار قیمت!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است