Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

پیکاپ شورلت به رقابت تاکومای تویوتا می رود

شنبه | ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۷:۴۵ | کد خبر: CP- ۵۹۸۷ | سرویس: تصاویر
کارپرس:
شورلت قصد دارد با ارائه پیکاپی در این حد و ابعاد با پیک‌آپ TRD Pro تاکوما از برند تویوتا رقابت کند.
به گزارش کارپرس، دو شرکت شورلت و "امریکن اکسپدیشن" در ائتلافی جدید مدل مفهومی کلرادو ZR2 AEV را برای نمایشگاه "سِما" سال گذشته خلق کردند. اینک به نظر می‌رسد این دو شرکت قصد دارند نمونه تجاری از این خودرو را وارد خط تولید کنند.

 مدل تولیدی این خودرو احتمالا کلرادو ZR2 بایسون نامیده می‌شود و براساس گزارش‌ها با اندکی تغییر، شباهت زیادی به نسخه مفهومی خود دارد.

chevrolet01

شورلت قصد دارد با ارائه پیکاپی در این حد و ابعاد با پیک‌آپ TRD Pro تاکوما از برند تویوتا رقابت کند.شورلت جزئیات این خبر را تائید نکرده اما تصاویر دیده شده از نسخه آزمایشی این خودرو در بخش‌هایی از لاس‌وگاس، حکایت از تجاری شدن این مدل دارد.

 chevrolet02

این خودرو در نسخه مفومی به سپرهای آفرودی، گلگیرهای پهن و توسعه‌یافته، چرخ‌های بیدلاک AEV و تایرهای 35 اینچی از انواع KM2 "گودریچ" تجهیز شده است. کانسپت کلرادو با چراغ‌های کمکی LED، وینچ پیشرفته، حفاظ جانبی محفظه بار و اسنورکل یا لوله تنفسی نمای اسپورت‌تری به خود گرفته است. یک یخچال سیار و کمپسور هوا نیز در این خودرو وجود خواهد داشت.

 chevrolet03

از آنجایی که این مدل مفهومی یک نسخه کاملا آفرودی به شمار می‌آید، کمپانی سازنده یک سامانه تعلیق احیاء شده را به آن اختصاص داده که  در سفرهای طولانی جهش‌های بخش عقبی خودرو را به شکل محسوسی کنترل کرده و نرمی و انعطاف ویژه‌ای به آن  می‌بخشد. با این وجود احتمال دارد گزینه‌هایی مانند کمپرسور هوا یا لوله تنفسی برای (مواقع حرکت در آب) از مدل تجاری حذف شود. البته امیدواریم وینچ و یخچال در مجموعه تولیدی باقی بماند.

 chevrolet04

نسخه مفهومی قدرت خود را از یک موتور 2.8 لیتری دیزلی دریافت می‌کند، اما احتمال می‌دهیم یک موتور 3.6 لیتری V6 با گشتاور 373 نیوتن‌متر و توان 308 اسب‌بخار در زیر کاپوت این خودرو جای گیرد.

قیمت استاندارد این تراک در نسخه پایه حدودا 41 هزار دلار برآورد شده و پیش‌بینی می‌شود این خودرو به زودی در نمایندگی‌های فروش حاضر شود.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

پیکاپ شورلت به رقابت تاکومای تویوتا می رود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است