Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

لامبورگینی هایی برای آینده

چهارشنبه | ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۷:۴۴ | کد خبر: CP- ۴۳۴۲ | سرویس: تصاویر
کارپرس:
لامبورگینی اطلاعات خاصی را در خصوص این خودرو ارائه نداده است، اما اعلام کرده که این خودرو از طریق سامانه بازتولید پیشرفته انرژی جنبشی سریعا شارژ می‌شود.
به گزارش کارپرس، این مدل مفهومی با همکاری موسسه مفهومی ماساچوست خلق شده و طراحی آن مختص هزاره سوم است. در نتیجه می‌توان پیش‌بینی کرد که خودرو از یک مدل پیشرفته الکتریکی، ساختار فوق سبک و فضای خارجی فوق ایرودینامیک بهره می‌برد.

lamborghini 1l01

سامانه مولد نیرو در مدل مفهومی از چهار موتور الکتریکی تشکیل شده که توان خود را از یک ابرمخزن می‌گیرند. تجهیزات ذخیره انرژی در پنل بدنه مدل مفهومی ساخته شده‌اند. به منظور دستیابی به این ساختار آینده‌نگرانه، لامبورگینی از الیاف نانو- فیبر کربنی و باتری فوق نازک استفاده می‌کند که می‌تواند در اشکال مختلف شکل بگیرد و به شکل ساندویچی بین پنل‌های خودرو قرار گیرد.

لامبورگینی اطلاعات خاصی را در خصوص این خودرو ارائه نداده است، اما اعلام کرده که این خودرو از طریق سامانه بازتولید پیشرفته انرژی جنبشی  سریعا شارژ می‌شود.

lamborghini 1l02

ترکیب فیبرکربن و باتری‌های ساخته شده با  فناوری برتر نگاه جالبی در این لامبورگینی محسوب می‌شود. از طرفی وجود باتری‌ها در پنل‌های موجود باعث می‌شود که احتمال وجود شکاف یا ترک در بدنه ایجاد شود. برای جلوگیری از این اتفاق، لامبورگینی و متخصصان فناوری موسسه ماساچوست، به توسعه فیبرکربن‌هایی پرداختند که شکل موثر به جذب ضربات بپردازد.

lamborghini 1l03

این فناوری کاملا آینده‌نگرانه است و نمی‌توان انتظار کاربرد آن را در خودروهایی فعلی داشت. رئیس پروژه تحقیقات در این لامبورگینی اعلام کرده است که این فناوری در حال پیشرفت است و برخی از اجزای آن در آینده به واقعیت نزدیک خواهند شد.


lamborghini 1l04

منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

لامبورگینی هایی برای آینده

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است