Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
معرفی؛

جی ۴ سدان نونوار جک در ایران

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۳۱ | کد خبر: CP- ۹۵۹۶ | سرویس: کرمان موتور
کارپرس:
چندی پیش کرمان موتور اقدام به فروش جی4 و تحویل آن به مشتریان نمود، خودرویی که بسیاری آن را رقیبی برای برلیانس 330 و حتی تندر پلاس می دانستند.
به گزارش کارپرس، محصولات جک که در بازار ایران جایگاه مناسبی ندارد بطور معمول با مدل های S5 و J5 بیشتر شناخته می شود، با این حال مدل های دیگری همچون S3 و J3 نیز از سوی کرمان موتور به بازار معرفی شده است.

حال پس از گذشت چند سال از حضور خانواده جک در ایران نسخه J4 که به تازگی به بازار معرفی شده است بنا به شرایط موجود صنعت خودرو هنوز نتوانسته جای خود را در بازار ایران بدست بیاورد.

برخی معتقد هستند این خودرو رقیبی سرسخت برای برلیانس330 ،تندرپلاس اتومات، امجی 360 و بسترن b30 است؛ اما مطلبی که می توان به آن به صراحت اشاره کرد این است که بازار ایران حق این خودروی تازه وارد را به درستی ادا نکرده است. هرچند که این سدان شرقی در بازار نابسامان خودرو عرضه شده است اما بواقع با این حال باید این نکته را فراموش نکنیم که کرمان موتور تمام تعهداتش را در خصوص فروش و تحویل به موقع این خودرو انجام داده است و گزینه مناسبی برای یک خرید خوب و تحویل بدون تاخیر است.

مشخصات فنی جک J4:

 jadval jac 11 4

امکانات ایمنی و آپشن های خودرو:


کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، فرمان برقی EPS، ترمز ضد قفل ABS، توزیع الکترونیکی نیروی،ترمز EBD،کنترل فشار باد لاستیک ها TPMS، سیستم ضد سرقت، ریموت با کنترل از راه دور، قفل مرکزی + دزدگیر، قفل شدن اتوماتیک درب ها، سنسور پارک عقب، سنسور نور، چراغ های مه شکن جلو و عقب، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو، چراغ های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل، ایزوفیکس، روکش صندلی چرم، شیشه های جانبی برقی، شیشه بالابر راننده با قابلیت باز شدن به صورت تک لمسی، آینه های جانبی برقی با گرمکن، چراغ راهنما بر روی آینه های جانبی، تنظیم دستی ارتفاع فرمان، کامپیوتر سفری، رادیو + USB + AUX + CD، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، کروز کنترل، تنظیم نور صفحه کیلومتر، عایق درب موتور

 

car jacj4 11 3 1

car jacj4 11 3 2

car jacj4 11 3 4

car jacj4 11 3 5

car jacj4 11 3 6

car jacj4 11 3 7

car jacj4 11 3 8

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

جی ۴ سدان نونوار جک در ایران

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است