به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، مهندس محمودی معاونت خدمات امدادی شرکت کرمان موتور ضمن تبریک و شادباش به مناسبت فرا رسیدن اعیاد مبارک قربان و غدیر خم به تمامی همیهنان محترم به ویژه مشتریان محصولات کرمان موتور ابراز امیدواری نمودند با اقدامات انجام شده در خصوص تقویت کادر کارشناسی مرکز تماس و رویکرد ارائه مشاوره و راهنمایی های فنی به امداد خواهان محترم و برنامهریزی در خصوص آموزشهای تخصصی به امدادگران ، علاوه بر کاهش مدت زمان فرآیند امدادرسانی ، کیفیت ارائه خدمات نیز بیشتر از گذشته ارتقا میابد.
در حال حاضر 35 درصد از تماس های ورودی به مرکز تماس امداد این شرکت توسط مشاورههای فنی و عیب یابی تلفنی حل می گردد.
مدیریت اعزام امدادگران، پیگیری پروندههای امدادی تا حصول نتیجه و انجام نظرسنجی از کیفیت خدمات ارائه شده از مهمترین وظایف کارشناسان فنی مرکز تماس امداد است. همچنین مشاوران و کارشناسان فنی مرکز تماس امداد کرمان موتور با پاسخگویی به سوالات مرتبط به عملکرد خودرو و تجهیزات جانبی ، سرویسهای ادواری و راهنمایی در خصوص دفترچههای محصولات شرکت کرمان موتور سعی مینمایند ضمن اطمینان خاطر به مشتریان موجب ارتقا برند شرکت کرمان موتور گردند.
شایان ذکر است که مرکز تماس امداد کرمان موتور به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته با شماره 42724-021 آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مالکین محصولات کرمان موتور میباشد.
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان