همچنین، مرکز تماس واحد امداد به صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته آماده پاسخگویی به تماسهای امدادخواهان محترم می باشد. در حال حاضر تنها راه ارتباطی با مشتریان محترم شماره تلفن گویای 42724-021 میباشد که برنامهریزیهای لازم در خصوص راه اندازی اپلیکیشن امداد در راستای سهولت ارتباط با کارشناسان مرکز تماس انجام گردیده است.
باتوجه به افزایش محصولات این شرکت و نیاز به گسترش ناوگان امدادی و در راستای افزایش رضایت مشتریان ، معاونت خدمات امدادی از توسعه شبکه امدادی شرکت کرمان موتور در محصولات لیفان و جک و راه اندازی شبکه امدادی ویژه محصولات هیوندای به صورت مجزا طی چند فاز در تهران و کلان شهرهای ایران در آینده نزدیک خبر دادند. همچنین طرح سرویس در محل ویژه محصولات هیوندای از دیگر برنامه های در دست اقدام این شرکت می باشد که درجهت رفاه حال مشتریان محترم اجرا خواهد گردید.
در پایان معاونت خدمات امدادی شرکت کرمان موتور اعلام نمود ،که واحد امداد در سفرهای ویژه تعطیلات پیش رو در کنار مشتریان محترم شرکت کرمان موتور خواهد بود تا با آرامش خیال ، سفر خوشی را برای ایشان رقم بزند.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان