Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با توجه به تعطیلات پیش رو؛

طرح امدادی ۱۱۰ در شرکت کرمان موتور اجرا می شود

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۴۲ | کد خبر: CP- ۶۶۱۹ | سرویس: کرمان موتور
کارپرس:
با توجه به پيش بيني افزايش ترددهاي جاده اي در ايام پيش رو، واحد امداد شرکت کرمان موتور در نظر دارد طرح امدادی 110 را با محوریت امدادرسانی در تمامی جاده‌ها ، راه‌های مواصلاتی، اماکن زیارتی و مسیرهای منتهی به حرم امام رضا (ع) ، حرم امام خمینی (ره) ، جمکران ، مرز عراق و در استان های البرز، تهران، خراسان رضوی، قم، گیلان، کرمان، مازندران، قزوین، کرمانشاه، ایلام ، فارس و اصفهان از روز یکشنبه مورخ 13/03/1397 الی روز جمعه مورخ 18/03/1397 برگزار نماید.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، مهندس محمودی معاون خدمات امدادی شرکت کرمان موتور ضمن تاکید بر شعار "هر امدادخواه می‌تواند امدادگر خود باشد" از اجرای این طرح امدادی خبر داد.
 
وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای هموطنان در ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد با اقدامات انجام شده در خصوص تقویت کادر کارشناسی، مرکز تماس و رویکرد ارائه مشاوره و راهنمایی های فنی به امداد خواهان محترم و برنامه‌ریزی در خصوص آموزش‌های تخصصی به امدادگران ، علاوه بر کاهش مدت زمان فرآیند امدادرسانی  ، کیفیت ارائه خدمات نیز ارتقا یابد.

kerman 110 1

همچنین، مرکز تماس واحد امداد به صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته آماده پاسخگویی به تماس‌های امدادخواهان محترم می باشد.  در حال حاضر تنها راه ارتباطی با مشتریان محترم شماره تلفن گویای 42724-021 می‌باشد که برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص راه اندازی اپلیکیشن امداد در راستای سهولت ارتباط با کارشناسان مرکز تماس انجام گردیده است.

باتوجه به افزایش محصولات این شرکت و نیاز به گسترش ناوگان امدادی و در راستای افزایش رضایت مشتریان ، معاونت خدمات امدادی از توسعه شبکه امدادی شرکت کرمان موتور در محصولات لیفان و جک و راه اندازی شبکه امدادی ویژه محصولات هیوندای به صورت مجزا طی چند فاز در تهران و کلان شهر‌های ایران در آینده نزدیک خبر دادند. همچنین طرح سرویس در محل ویژه محصولات هیوندای از دیگر برنامه های در دست اقدام این شرکت می باشد که درجهت رفاه حال مشتریان محترم اجرا خواهد گردید.

در پایان معاونت خدمات امدادی شرکت کرمان موتور اعلام نمود ،که واحد امداد در سفرهای ویژه تعطیلات پیش رو در کنار مشتریان محترم شرکت کرمان موتور خواهد بود تا با آرامش خیال  ، سفر خوشی را برای ایشان رقم بزند.

car kerman3 3 10

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

طرح امدادی ۱۱۰ در شرکت کرمان موتور اجرا می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است