Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
توسط بم خودرو صورت گرفت:

افتتاح نخستین فروشگاه قطعات یدکی کرمان‌خودرو

یکشنبه | ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۶:۵۳ | کد خبر: CP- ۴۴۹۱ | سرویس: کرمان موتور
کارپرس:
حسین روانبد، معاون بازرگانی بم خودرو در حاشیه این مراسم با اشاره به افتتاح اولین فروشگاه قطعات محصولات کرمان موتور توسط بخش خصوصی، اظهار کرد: با توجه به سهم بازار محصولات کرمان موتور، شاهدیم که قطعات تقلبی و قاچاق در بازار زیاد است.
به گزارش کارپرس،در این راستا با توجه به اینکه در سال جاری 9 خودرو به سبد محصولات کرمان موتور اضافه شده است، با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان، این فروشگاه ایجاد شده است.
 
او در ادامه با بیان اینکه با هدف ارتقاء  خدمات به دنبال توسعه شبکه فروشگاهی و همچنین شبکه امداد هستیم، گفت:امداد رسانی را به حداکثر می رسانیم ، تعداد فروشگاه‌ها نیز تا سال آینده به 80 واحد می رسد که از این تعداد 25 واحد در شهر تهران ایجاد خواهد شد.

به گفته روانبد با توجه به همکاری شرکت با هیوندایی، 46 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش به صورت مجزا برای 7 محصول هیوندایی که توسط کرمان موتور عرضه می شود، ایجاد شده است.

معاون بازرگانی بم خودرو با بیان اینکه در حال برنامه ریزی هستیم تا بتوانیم با بالا بردن سطح کیفی خدمات پس از فروش به این محصولات خدمات درخور شایسته ارائه دهیم، تاکید کرد:متاسفانه در بازار، قطعات قاچاق و تقلبی بسیار زیاد است و هدف از افتتاح این فروشگاه افزایش سهم بازار و ارائه قطعات اصلی به مشتریان است.

روانبد با ابراز امیدواری نسبت به توسعه شبکه امداد نیز گفت: به دنبال توسعه این بخش هستیم تا مشتریان با طیب خاطر با خودروهای تولید ما در جاده ها و خیابان‌ها تردد کنند.

بر اساس این گزارش، این فروشگاه اولین توزیع کننده قطعات یدکی محصولات کرمان خودرو در سطح شهر و در مرکز فروش قطعات پایتخت است پیش از این فروشگاه رسمی وابسطه به شرکت کرمان خودرو در شهریور ماه در غرب تهران افتتاح شده بود.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

افتتاح نخستین فروشگاه قطعات یدکی کرمان‌خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است