Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیرعامل کرمان موتور تاکید کرد:

سبقت رشد تولید کرمان موتور از نرخ رشد صنعت خودروسازی

سه شنبه | ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۸:۱۰ | کد خبر: CP- ۴۳۳۵ | سرویس: کرمان موتور
کارپرس:
مدیرعامل کرمان موتور تصریح کرد: در هفت ماه ابتدایی سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 40 درصدی تولید خودرو در کرمان موتور هستیم.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، فیروزی با بیان اینکه تولید کرمان موتور در هفت ماه ابتدایی سال جاری 2 برابر نرخ رشد صنعت خودروسازی کشور رشد داشته است، ادامه داد: کاهش شیفت های کاری در آبان ماه جاری به دلیل دپوی قریب به 9000 دستگاه خودروی تولیدی در کارخانه، مقطعی است و از آذرماه امسال دوباره تولید با دو شیفت و با ظرفیت کامل 5000 دستگاه در ماه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
 
وی ضمن تكذيب شديد موضوعات و موارد مطروحه در فضاي مجازي اعلام نمود كه اينگونه اقدامات عوامل وطن فروش و ضدانقلاب در درجه اول با هدف کمرنگ نمودن موفقيت ها و دستاوردهای نظام در عرصه اقتصاد ملی صورت می پذیرد.

فیروزی متذکر شد: متاسفانه باید بگویم که موضوع القای وجود بحران در کرمان موتور و تنش در ارتباط میان این شرکت و نهادهای انقلابی و سازمان های دولتی در دستور کار کانال های ضدانقلاب قرار گرفته است، در حالیکه هم اکنون این شرکت در بهترین شرایط کاری خود از بدو آغاز فعالیت هایش در 20 سال گذشته قرار دارد. وی تغییر برنامه تولید ماهیانه با توجه به موجودی انبارها و پارکینگ و تعهدات شرکت کرمان موتور را امری کاملاً طبیعی خواند و تصریح کرد: جای تعجب و تاسف دارد که ضدانقلاب با هدف تشویش اذهان مردم، اقدام به انتشار مکاتبات داخلی شرکت کرمان موتور با تفاسیر و توضیحات غیر واقعی و انتشار اخبار کذب می نماید.

وی ادامه داد درج مطالب و موارد ذكر شده در فضاي مجازي كذب محض بوده و كرمان موتور با هيچ يك از نهادها و يا ارگانهاي دولتي مشكلي نداشته و همواره از حمايت هاي آنها نيز برخوردار بوده است. ما به هموطنان عزيز اطمينان مي دهيم كرمان موتور كما في السابق خود را متعهد به مشتريان عزيز دانسته و توليد خود را با حداكثر توان ادامه خواهد داد.

مدیرعامل کرمان موتور در پایان یادآور شد: براساس بررسی های صورت گرفته تا پایان سال جاری به طور حتم از تولید 45 هزار دستگاه خودرو در این مجموعه عبور خواهیم کرد و در عین حال تلاش می کنیم تا با افزایش تولید  هیوندای اکسنت و JAC S3 در فصل زمستان، برای اولین بار به رکورد تولید 50 هزار دستگاه خودرو در سال برسیم.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سبقت رشد تولید کرمان موتور از نرخ رشد صنعت خودروسازی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است