او با اشاره به اینکه محموله های سی کی دی سواری S6 به تازگی وارد شده و F3 نیز طی سه ماه آینده به چرخه تولید باز خواهد گشت، تصریح کرد:در تحویل خودروی S7 به مشتریان تاخیر داریم اما تحویل خودروها در پاییز آغاز خواهد شد.
مدیرعامل خودروسازی کارمانیا در ادامه با اشاره به اینکه به دلیل تاخیر در تحویل خودروها به مشتریان جریمه تاخیر پرداخت خواهیم کرد، تاکید کرد: مشکلاتی که در تامین قطعات وجود دارد که از عهده خودروساز خارج است.
به گفته سالاری خودروسازی کارمانیا تا به امروز موفق به دریافت یوان دولتی شده است و همه ارز دریافتی را با نظارت هزینه میکند.
او با اشاره به اینکه وضعیت از امروز باید ارز را از بازار ثانویه تامین کنیم، گفت: روند تامین و تخصیص ارز گاهی زمان بر است اما با همه مشکلات موجود سعی می کنیم که چرخ صنعت را بچرخانیم و معتقدیم نباید در این شرایط دست روی دست بگذاریم.
مدیرعامل خودروسازی کارمانیا به راه اندازی خط رنگ با سرمایه گذاری 350 میلیارد ریالی اشاره و خاطرنشان کرد: به دنبال حفظ اشتغال هستیم و در این راستا تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم و رسیدن به تولید 100 هزار دستگاه در سال را دنبال میکنیم.
سالاری با اشاره به افزایش داخلی سازی در خودروی F3 تا 60 درصد اضافه کرد: در خودروی S6 نیز شیشهها، اگزوز برخی قطعات دیگر داخلی سازی شده است اما به دنبال افزایش داخلی سازی با توجه به شرایط موجود هستیم.
سالاری به مشکلات موجود در زمینه حمل و نقل نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به موانع موجود در حال بررسی حمل و نقل ریلی هستیم که گران و زمان بر است.
مدیرعامل خودروسازی کارمانیا با بیان اینکه کانالهای انتقال پول همچنان برقرار است، تاکید کرد: همکاری ما با بی وای دی چین پیرو سیاستهای دولت مرکزی چین ادامه دارد.
او در پایان گفت: خود تحریمی، تعدد بخشنامه ها، تناقض در بخشنامه های صادره و بی برنامگی بیش از تحریمها به مشکلات ما دامن زده و حتی می توان گفت که مشکلات بیشتری را ایجاد کرده است.
منبع: اقتصاد آنلاین
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان