با توجه به تحریم ها؛

BYD همچنان در ایران می ماند

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۷:۵۵ | کد خبر: CP- ۶۷۵۹ | سرویس: کارمانیا
کارپرس:
خودروسازی کارمانیا در صفحه رسمی اینستاگرامش نسبت به اخبار منتشر شده درباره خروج BYD از ایران واکنش نشان داد و اعلام کرد که این برند در ایران می ماند.
به گزارش کارپرس،، خودروسازی کارمانیا در صفحه رسمی اینستاگرامش نسبت به اخبار منتشر شده درباره خروج BYD از ایران واکنش نشان داد و اعلام کرد که این برند در ایران می ماند.در این بیانیه آمده است:

در طی روزهای گذشته اشخاصی به اصطلاح کارشناس صنعت خودرو، خبر از خروج برخی برندهای چینی از بازار ایران و تثبیت موقعیت برند مطبوع خود و نیز سوء استفاده از این موقعیت و بزرگنمایی اغراق آمیز علمی از سطح دانش و تخصص خویش نموده اند و برخی خبرگزاری ها متاسفانه بدون کسب اطلاع دقیق و صرفا جهت جلب مخاطب این خبر را پوشش داده اند.

طبق قوانین عرف و حرفه ای جامعه خبرنگاری چه از نظر تهیه متن خبر و یا تحلیل از سوی نویسنده و چه از نظر انتشار از سوی منتشر کننده خبر(آنلاین و یا رسانه چاپی)، در صورت وجود نمایندگی رسمی در کشور هم نویسنده و هم منتشران خبر موظف به کسب اطلاعات دقیق در مورد چگونگی صحت مطلب ادا شده می باشند که این عزیزان حتی به خودشان زحمت کسب اطلاع از نماینده انحصاری برند بی وای دی در ایران را نداده و براساس حدسیات خبر از خروج بی وای دی رامنتشر نموده اند که قطعا باید پاسخگو باشند.

لازم است اعلام کنیم مادامی که دولت چین همراه دولت و نظام ایران است کمپانی بی وای دی مانند گذشته به فعالیت خود در ایران ادامه خواهد داد.

در جمع بندی کلی اعلام می کنیم که رسانه ها باید در مقابل رفتارهای هیجانی برخی افراد سودجو مقاومت و هوشیاری داشته و در سالی که آرمان و ایدئولوژی بر مبنای حمایت از کالای ایرانی، کارگر ایرانی و بالطبع مصرف کننده ایرانی می باشد با تعهد خود، بر انجام وظیفه ذاتی خود به نحو احسن اصرار نمایند.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

BYD همچنان در ایران می ماند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است