Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

رونمایی کارمانیا از BYD S۷ در نمایشگاه خودرو تهران

دوشنبه | ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۱ | کد خبر: CP- ۴۵۰۳ | سرویس: کارمانیا
کارپرس:
خودروسازی کارمانیا با رونمایی از خودروی BYD S7 در نخستین روز از دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران یک محصول جدید را برای تولید در کارخانه ی خود معرفی کرد.

به گزارش کارپرس، بی وای دی اس 7 یک خودروی کراس اور است که به موتور 2 لیتری توربو شارژ مجهز شده و قادر به تولید 204 اسب بخار قدرت بوده و وظیفه ی انتقال قدرت به چرخ ها بر عهده ی یک گیربکس 6 سرعته ی اتوماتیک خواهد بود.

این خودرو با آپشن هایی همچون استارت دکمه ای،سیستم تهویه دوگانه، تودوزی چرمی، آینه های تاشوی برقی، امکان استارت خودرو از روی ریموت سوئیچ، دوربین 360 درجه، سنسورهای پارک عقب و جلو، کروز کنترل، 6 کیسه هوای ایمنی، دی لایت، صندلی برقی، مانیتور بزرگ، درب صندوق عقب برقی و... در بازار ایران عرضه خواهد شد.

byd_s7

پوریا سالاری، مدیرعامل کارمانیا در نشستی خبری که در حاشیه ی مراسم رونمایی برگزار گردید تصریح کرد: بی وای دی اس 7 بصورت مونتاژ داخلی CKD و با 20 درصد داخلی سازی در سایت تولیدی کارمانیا در بم به تولید انبوه خواهد رسید.

byd_s7

همچنین پیش بینی های صورت گرفته در خصوص قیمت عرضه ی این خودرو در صورتیکه شرایط تعرفه های گمرکی تغییری نکند عددی در حدود 129 میلیون تومان را نشان می دهد.

byd

شایان ذکر است غرفه ی خودروسازی کارمانیا در دومین نمایشگاه خودروی تهران در سالن A4 آماده پذیرایی از علاقه مندان به محصولات این شرکت خواهد بود.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رونمایی کارمانیا از BYD S۷ در نمایشگاه خودرو تهران

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است