Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

عزم کارمانیا برای شتابدهی به توسعه ی برقی ها

پنج شنبه | ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۷:۴۱ | کد خبر: CP- ۳۰۲۷ | سرویس: کارمانیا
کارپرس:
مدیرعامل کارمانیا با اشاره به اینکه از پاییز خودرو تانگ را در خیابان‌های ایران خواهیم داشت، از برنامه ریزی برای عرضه خودرو BYD e6 برای استفاده در ناوگان حمل ونقل عمومی خبر داد.
به گزارش کارپرس، پویا سالاری مدیرعامل شرکت خودروسازی کارمانیا در یک نشست خبری به برنامه این شرکت برای عرضه خودروی برقی BYD e6، اشاره و تصریح کرد: طی دو ماه گذشته توجه ویژه ای از سوی دولت به خودروهای برقی صورت گرفته وخبرهای خوبی در راه است.

وی با اشاره به اینکه از هفته آینده BYD e6   پلاک آزمایشی را برای سطح شهر دریافت می کند، اظهار کرد:احتمالا پلاک ملی نیز طی یک ماه آتی دریافت خواهد شد تا شاهد استفاده از این خودرو در ناوگان حمل و نقل عمومی باشیم.

سالاری با اشاره به اینکه  هزینه شارژ این خودرو بسیار ناچیز و حدود 5 هزار تومان است، ادامه داد:با هر بار شارژ امکان پیمایش 400 کیلومتر وجود دارد و به علاوه باتری و موتور دارای گارانتی 5 ساله هستند.

به گفته او برنامه ریز برای تولید این خودرو به بازخورد مصرف کننده و بازار و تصمیمات دولت و سیاست های حمایتی بستگی دارد چرا که تولید این خودرو نیازمند سرمایه گذاری سنگین است.

 در حاشیه این نشست خبری از مگ دنلا و بندیگت، زوج سوئیسی که ۵۰ روز است سفر خود را به نقاط مختلف دنیا با تسلا S85 آغاز کرده اند، تقدیر شد. این زوج در جریان سفرشان به تهران از ایستگاه شارژ استاندارد خودروهای برقی  در شرکت خودروسازی کارمانیا استفاده کردند.

گفتنی است ایستگاه شارژ استاندارد خودروهای برقی در ایران، تنها در شرکت خودروسازی کارمانیا دایر است.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

عزم کارمانیا برای شتابدهی به توسعه ی برقی ها

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است