خودروسازی کارمانیا به عنوان نماینده رسمی BYD در ایران پنج شنبه گذشته اقدام به افتتاح مرکز دائمی تست درایو برای محصولات کارمانیا در محل تعمیرگاه مرکزی این شرکت کرد.
تب خرید خودروهای شاسی بلند چند سالی است که به بازار داخلی کشور سرایت کرده است. در طول این سالها برند های گوناگون خودرویی شانس خود را برای موفقیت هرچه بیشتر در این بازار امتحان کردند. برخی به موفقیتهای نسبی دست پیدا کردند و بعضی دیگر نتوانستند جایگایی در میان مشتریانی که به دنبال محصولی به روز، لوکس و پرآپشن بودند بدست آورند.
مدیرعامل کارمانیا با بیان اینکه در حال حاضر به خودروسازان ارز 4200 تومانی تعلق میگیرد از افزایش سهم داخلیسازی خودروی F3، به 30 درصد تا پایان سال خبر داد و گفت: موفق به اخذ استانداردهای 85 گانه شدهایم.
خودروسازهای کشور معمولا مواد اولیه خود را دو ماه تا چهار ماه دپو در انبار دارند و بسته بودن سایت ثبت سفارش برای چند روز نمیتواند تاثیر زیادی روی فعالیت آنها داشته باشد.
طبق اعلام شرکت معتبر بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(isqi)در سه ماهه دوم سال 96، خودروسازی کارمانیا موفق به کسب مقاوم دوم در رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش و نیز مقام کلی چهارم در امر رضایتمندی مشتریان از فروش خودرو گردید.
پویا سالاری شریف، مدیر عامل شرکت خودروسازی کارمانیا، در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر همکاری مشترک با بلاروس برای تولید اتوبوس های برقی در کشور، مطلبی را در صفحه مجازی شخصی خود منتشر کرده و نسبت به این اخبار واکنش نشان داده است.
در گزارش منتشر شده از سوی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در رده خودروهای بین 75 تا 100 میلیون تومان، بی وای دی S6 در بین خودروهای شاسی بلند رتبه دوم را کسب کرده است.
شرکت خودروسازی کارمانیا در سال 1394 به عنوان نماینده و شریک کمپانی بی وای دی چین در ایران معرفی شد. چند ماه پس از معرفی خودروسازی کارمانیا به عنوان شریک کمپانی بی وای دی در ایران، شاهد بودیم که در نیمه دوم سال 95 فاز اول خط تولید برند BYD در منطقه اقتصادی ارگ جدید بم آغاز به کار کرد.