Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
پارس خودرو پیشنهاد کرد:

راه کارهایی برای خریداران محصولات رنو

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۵ | کد خبر: CP- ۹۹۵۷ | سرویس: پارس خودرو
کارپرس:
شرکت پارس خودرو روز گذشته در ارتباط با خودروهای معوقه خانواده رنو اطلاعیه‌ای صادر کرد. در این اطلاعیه چهار پیشنهاد به خریداران محصولات خانواده رنو اعم از تندر ۹۰، پارس تندر، ساندرو و ساندرو استپ وی ارائه شده است.
به گزارش کارپرس، این چهار پیشنهاد به قرار زیر است: طرح پیشنهادی انصراف، تبدیل مدل خودرو، الحاقیه قرار داد، خرید انصرافی. در طرح پیشنهادی انصراف متقاضی می‌تواند علاوه‌بر دریافت ۴۵ درصد سود از زمان ثبت‌نام اولیه، این امکان را بیابد که برای یکی از محصولات قابل ارائه توسط گروه سایپا به صورت فروش فوری و با قیمت تیرماه ۹۷، ثبت‌نام کند.

شرکت پارس خودرو برای اینکه متقاضیان انصراف بتوانند زودتر به مبلغ پیش پرداخت شده و سود آن دست پیدا کنند این امکان را فراهم کرده است تا نمایندگی‌های فروش این شرکت بتوانند حواله‌های متقاضیان را خریداری کنند.متقاضیان می‌توانند با انصراف از پیش خرید خود ظرف ۳۰ روز مبلغ پرداختی خود به علاوه سود ۴۵ درصدی را دریافت کنند. البته این امکان برای متقاضیان فراهم است که با امضای قرارداد الحاقیه منتظر بمانند تا زمانی که امکان تولید مجدد این خودرو فراهم شود.

در این مدت همچنان سود ۲۷ درصدی به حساب پیش‌خرید‌کنندگان منظور خواهد شد و اگر خودروها قابلیت تحویل داشته باشند، ملاک قیمت خودروها، بخشنامه ۱۴ بهمن‌ماه سال‌جاری خواهد بود.ثبت‌نام‌کنندگان خانواده رنو می‌توانند با تغییر مدل خودرو اقدام به پیش‌فروش سایر مدل‌های قابل ارائه شرکت سایپا کنند. برای این بخش از متقاضیان شرایط خاصی در نظر گرفته شده است.




منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

راه کارهایی برای خریداران محصولات رنو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است