Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در تحسین یک ایده ی خوب؛

تحویل خودرو به مشتریان در خط تولید! این تجربه ی جذاب

سه شنبه | ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۰۸:۰۰ | کد خبر: CP- ۳۱۰۳ | سرویس: پارس خودرو
کارپرس:
اصولا بازدید از خطوط صنعتی و تولیدی بواسطه ی تحریک حس کنجکاوری جذابیت دارد، برای ما خبرنگاران هم با وجود تکرار چنین تجربه هایی، این جذابیت همچنان تاحدودی وجود دارد، اما برای عموم مردم چنین وقایعی قابلیت تبدیل شدن به یک خاطره ی ماندگار را دارد.

به گزارش کارپرس، شرکت پارس خودرو چند روز پیش اعلام کرده بود که قصد دارد نخستین سری از محصول تازه تولید شده ی خود را طی مراسمی به نخستین خریداران آن تحویل دهد! مراسمی معمول که به دفعات در سایر شرکت های خودروساز وطنی برگزار شده بود و بواقع تجربه ی جدیدی محسوب نمی شد، معمولا اینگونه مراسمات با چند سخنرانی و تحویل سوئیچ به خریداران پایان می یابد، اما پارس خودرو این بار از پتانسیل غافلگیری یا همان سورپرایز خارجی ها استفاده کرده بود! این شرکت بعد از برگزاری مراسمی معمول در سالن آمفی تئاتر کوچک خود که با حضور جمعی از مشتریان خریدار برلیانس اچ 220 و اچ 230، مدیران و البته خبرنگاران تخصصی صنعت خودرو صورت گرفته بود، امکان بازدید مخاطبین مراسم از خط تولید برلیانس را نیز فراهم آورد، مضاف اینکه 15 خودروی پلاک شده را نیز از خروجی خط تولید به مشتریان خود تحویل داد. تجربه ای بامزه و اثر بخش برای خریداران که شانس وقوعش برای عموم بسیار نادر است.

H200 ParsKhodro02

خریداران برلیانس این شانس را پیدا کردند که خودروی خود را پس از تحویل، خودشان از خط تولید خارج کنند! تجربه ای جذاب برای مخاطب که شیرینی آن به وضوح از چهره ی آنان پیدا بود.

H200 ParsKhodro03

صنعت خودروی ایران در حال پوست اندازی است و وقوع این رنسانس در صنعت خودروی کشور می طلبد که خودروسازان وطنی در مدل های مارکتینگ و برندینگ شرکت خود دست به خرق عادت و خلاقیت روز افزون بزنند، نکته ای که به نظر می رسد، پارس خودرو به عنوان کیفی ترین خودروساز ایرانی به آن پی برده است.

H200 ParsKhodro01

 

همچنین آقا محمدی، مدیرعامل شرکت پارس خودرو در حاشیه ی این مراسم در خصوص قیمت برلیانس سری اچ 200 تائید کرد این محصول در بازه ی قیمتی زیر 40 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد، آقا محمدی تاکید می کند شرکت پارس خودرو خود را متعهد می داند کیفیت و ایمنی این محصول را برای مشتریان خود تضمین کند.

وی در خصوص نگاه کیفی نگر پارس خودرو می گوید، این شرکت هیچ خودرویی با کیفیت پائین تر از 32 ستاره در بین محصولات خود ندارد، آنچنان که در سوابق پارس خودرو نیز تاکید بر تولید خودروهای باکیفیت همواره وجود داشته است.

آقا محمدی در خصوص رقبای برلیانس اچ 200 می گوید، این محصول قادر است با عملکردی بسیار مطلوب تر در میان خودروهای رنج 40 میلیون تومانی در صدر ایستاده و مشتریان زیادی را به خود جلب کند.  وی در خصوص برنامه ریزی صادرات این خودرو گفت: در حال حاضر برلیانس اچ 200 در کشور لبنان عرضه شده و برنامه ریزی های لازم جهت صادرات ان به الجزایر و عراق در دست انجام است.

شایان ذکر است، پارس خودرو بزودی خودرو جدید C3 را از خانواده برلیانس و با قیمت حدودی 50 تا 60 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد کرد.  برلیانس C3 یک خودرو کراس اور محسوب می شود.

 

تماشا کنید:

{yendifplayer videoid=32}

لطفا پس از کیک روی آیکون پخش کمی تحمل کنید تا ویدئو بصورت کامل بارگیری شود

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تحویل خودرو به مشتریان در خط تولید! این تجربه ی جذاب

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است