Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
آمارها نشان می دهد:

ورود ۱.۶میلیارد دلار قطعه خودرو به کشور طی ۸ ماه

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۷:۴۱ | کد خبر: CP- ۸۹۹۸ | سرویس: واردات
کارپرس:
طی هشت ماه سال جاری در مجموع یک میلیارد و ۶۴۶ میلیون دلار قطعه خودرو وارد کشور شد که واردات قطعات با داخلی‌سازی کمتر از ۳۰ درصد رشد ۱۵.۳۹ درصدی داشته است.
به گزارش کارپرس، بررسی تازه‌ترین آمار گمرک از تجارت خارجی ایران نشان می دهد، در هشت ماه نخست سال جاری یک میلیارد و ۱۳۴ میلیون و ۴۶۴ هزار دلار «قطعات منفصله خودرو با ساخت داخل ۱۴ درصد تا کمتر از ۳۰ درصد» وارد کشور شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۹۸۳ میلیون و ۱۷۷ هزار دلار قطعه وارد شده بود، با رشد ۱۵.۳۹ درصدی مواجه شده است.

واردات «قطعات منفصله خودرو با ساخت داخل ۳۰ درصد تا کمتر از ۵۰ درصد» در هشت ماه سال جاری، ۲۳۷ میلیون و ۳۵۱ هزار دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که به میزان ۱۸۷ میلیون و ۸۱ هزار دلار بود، حکایت از افزایش ۲۶.۸۷ درصدی دارد.

همچنین در این مدت ۲۷۴ میلیون و ۴۶۰ هزار دلار «قطعه منفصله خودرو با ساخت داخل ۵۰ درصد و بیشتر» به کشور وارد شده که نسبت به هشت ماهه‌ سال گذشته که به میزان ۴۲۲ میلیون و ۵۹۲ هزار دلار بود، ۳۵.۰۵ درصد کاهش را نشان می دهد.

به این ترتیب آمار نشان می‌دهد که در مجموع واردات قطعات خودرو در هشت ماه سال جاری، حدود یک میلیارد و ۶۴۶ میلیون و ۲۷۵ هزار دلار بوده است، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته یک میلیارد و ۵۹۲ میلیون و ۸۵۰ هزار دلار قطعه خودرو به کشور وارد شده بود.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ورود ۱.۶میلیارد دلار قطعه خودرو به کشور طی ۸ ماه

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است