Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

انتقاد رئیس خانه صنعت از توقف واردات خودرو

دوشنبه | ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۷:۱۳ | کد خبر: CP- ۶۹۱۲ | سرویس: واردات
کارپرس:
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اعلام اینکه برخی تصمیم ها بجای کمک بیشتر بازار را بیچاره می کند، گفت: دولت به جای باز شدن گره ها هر روز گره بیشتری برای تولیدکنندگان صنایع کوچک و متوسط به وجود می آورد.
به گزارش کار پرس، سید عبدالوهاب سهل آبادی با اشاره به اینکه ممنوعیت واردات 1339 کالا با ابهامات زیادی همراه است، اظهار داشت: متأسفانه این تصمیم ها بعد از حوادثی در بازار اتخاذ می شوند که برای ما جای سوال دارد. به عبارتی  در یک مقطع حجم زیادی از خودرو وارد کشور شده و بعد از آن دولت تصمیم به ممنوعیت واردات می گیرد تا خودروهای وارداتی به راحتی آنهم با قیمت ها بالا در بازار به فروش برسد. این گونه رفتارها واقعا سوال برانگیز بوده و ابهام رانت را به وجود می آورد.

رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران با اعلام اینکه این تصمیم ها بجای کمک بیشتر بازار را بیچاره می کند، افزود: بیش از سه ماه است که بازار شاهد التهابات قیمت ازر، سکه و خودرو است چرا یک تصمیم موثر برای مدیریت بازار گرفته نمی شود. امروز تولیدکننده برای تأمین مواد اولیه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد که کسی پاسخگو نیست. با این وضعیت چرخ تولید چگونه بچرخد.

وی با بیان اینکه به جای باز شدن گره ها هر روز گره بیشتری برای تولیدکنندگان صنایع کوچک و متوسط به وجود می آید، تصریح کرد: اگر تصمیم ها با همفکری صنایع مختلف و کارشناسان اتخاذ شود به طور حتم نتایج مثبی خواهد داشت نه اینکه بدون همفکری تصمیم هایی به ضرر تولید گرفته شود.



منبع: تسنیم

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

انتقاد رئیس خانه صنعت از توقف واردات خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است