Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
گمرگ اعلام کرد:

ثبت سفارش ۶ هزار خودرو با وجود مسدودی سایت!

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۷:۰۵ | کد خبر: CP- ۶۰۴۶ | سرویس: واردات
کارپرس:
رئیس کل گمرک تعداد خودروهای ثبت سفارش شده در زمان بسته بودن سایت­­ ­خودرو را بیش از ۶ هزار دستگاه عنوان کرد و گفت: این اقدام در سایت ثبت سفارش سازمان توسعه تجارت انجام شده است.
به گزارش کارپرس، فرود عسگری گفت: بنابر شرایط موجود همه مواردی را که گمرک درباره ترخیص خودروهای وارداتی انجام داده طبق قانون و وفق مقررات بوده و هیچ خدشه‌ای بر آن وارد نیست و این موضوع را در حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت باید پیگیری کرد.

وی­ درباره ­ترخیص تعدادی خودرو وارداتی از گمرک در زمان بسته بودن سایت ثبت سفارش؛ ‌­­ اظهار داشت: همه کالاهایی که وارد­می‌شود و باید از گمرک ترخیص شود­ طبق ماده ۸ مقررات صادرات و واردات باید دارای ثبت سفارش معتبر باشد.

عسگری ­ با بیان اینکه در حال حاضر بین گمرک و سامانه ثبت سفارش که متعلق به توسعه تجارت است ارتباط الکترونیک وجود دارد، گفت: زمانیکه شما می‌خواهید کالایی را اظهار کنید از جمله خودرو باید کد ۸ رقمی را وارد باکس کنید تا سیستم به شما اجازه دهد مراحل بعدی را انجام دهید، اگر ثبت سفارش توسط سیستم فراخوانده نشود عملا چیزی به‌عنوان اظهار نداریم.

وی ادامه داد: گمرک ثبت سفارش را دارد، صاحب کالا اظهار و حقوق ورودی خود را پرداخت و مجوزهای استاندارد، ضوابط فنی ورود خودرو و پروانه را دریافت کرده است.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ثبت سفارش ۶ هزار خودرو با وجود مسدودی سایت!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است