Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
بزودی توسط پرشیا خودرو؛

چهار محصول جدید ب‌ام‌و در ایران رونمایی می شود

دوشنبه | ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۰۳:۰۸ | کد خبر: CP- ۱۷۵۵ | سرویس: واردات
کارپرس:
مدیر ارشد بازاریابی پرشیا خودرو از رو نمایی سری هفت ب‌ام‌و در روز پایانی هفته جاری خبر داد و گفت: پرشیا خودرو همچنان گزینه نهایی شرکت ب‌ام‌و برای نمایندگی در ایران است.
به گزارش کار پرس،  مزدا موسوی در یک نشست خبری با اشاره به رو نمایی سری هفت ب‌ام‌و در روز  پایانی هفته جاری خاطرنشان کرد: پس از آن طی یک ماه و نیم آینده شاهد رونمایی ب‌ام‌و i8 و سری ١ و ٢ ب‌ام‌و در ایران خواهیم بود که این دو سری نسبت به مدل های دیگر ب‌ام‌و قیمت پایین تری دارند.

وی با اشاره به اینکه در  مذاکره با ب‌ام‌و، پرشیا خودرو در ردیف اول صف قرار دارد، تصریح کرد: ما روح برند ب‌ام‌و را می شناسیم و شرکت مادر نیز به این موضوع واقف است.

موسوی با بیان اینکه مالک بیزنس ب‌ام‌و درایران هستیم و ایده ما این است که نمایندگی ها نیز در اختیار ما باشد، ادامه داد: 30 درصد بازار ب‌ام‌و در اختیار پرشیا خودرو است و باید اعلام کنیم برخی از خودروهای ب‌ام‌و که به صورت متفرقه وارد می شود صفر نبوده و حتی دارای آپشن های تقلبی هستند.

وی در پاسخ به سوالی درباره سرمایه گذاری ب‌ام‌و برای تولید در ایران تاکید کرد: اصولا در هر حوزه ای که مذاکره صورت می گیرد ، سرمایه گذاری برای تولید نیز مطرح می شود و این از اصول مذاکره است، اما تا زمانی که شرکت مادر مراکز فروش و خدمات پس از فروش در کشور به اندازه کافی نداشته باشد اقدام به سرمایه گذاری نمی کند.

وی در پاسخ به این سوال که به همه خودروهای موجود در ایران سرویس خواهید داد؟ گفت: طبق وظیفه، ما به همه خودروهای برند BMW خدمات ارائه می کنیم. در حال حاضر حتی چند میلیارد تومان قطعات خودروهای سری ٢٠١١ در انبار ما وجود دارد تا بتوانیم در صورت نیاز به دارندگان این خودروها سرویس ارایه بدهیم.

 

منبع : اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

چهار محصول جدید ب‌ام‌و در ایران رونمایی می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است