Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
از سوی آرین موتور؛

میتسوبیشی ۱۷۱ میلیونی در ایران رونمایی شد

دوشنبه | ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۳:۲۶ | کد خبر: CP- ۱۷۱۶ | سرویس: واردات
کارپرس:
میتسوبیشی ASX با قیمت ١٧١ میلیون و ٩٠٠ هزارتومان و شرایط فروش اقساطی ١٢ ماهه بدون بهره، رونمایی شد.
به گزارش کار پرس،  علی شکوهی، مدیر بازاریابی علی شکوهی مدیر بازاریابی گروه آرین در مراسم رونمایی این خودرو ژاپنی، قیمت این مدل جدید را 171  میلیون و ٩٠٠ هزارتومان  اعلام کرد و گفت: این خودرو با شرایط فروش اقساطی 12ماهه بدون بهره و 24ماهه با بهره 18درصد با موعد تحویل اسفندماه به مشتریان عرضه می شود. وی در ادامه، با اشاره به اینکه این محصول از  یکشنبه ٢١ آذرماه ،در کلیه نمایندگی های آرین موتورقابل عرضه است، تصریح کرد: با توجه به رقبای این محصول در بازار پیش بینی می کنیم  بتوانیم سهم خوبی را از بازار به دست بیاوریم و و آن تعداد از مشتریانی را که به دلیل چهره ماشین متقاضی میتسوبیشی نبودند جذب کنیم.

شکوهی با اشاره به اینکه می توانیم ١٠ درصد بازار کراس اورها را در اختیار بگیریم، اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات، انبارمان را از قطعات این محصول پر کردیم تا مشتریان دغدغه ای برای خدمات پس از فروش نداشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال آینده برنامه ای برای افزایش پورتفوی محصولاتمان داریم، ادامه داد:تمدید تحریم های آماتو تاثیری بر ادامه همکاری با ژاپنی ها ندارد ضمن اینکه میتسوبیشی از شرکت هایی است که قصد دارد در ایران سرمایه گذاری کند.

بر اساس این گزارش، این خودرو همانند مدل قبل از پیشرانه 2 لیتری 148 اسب بخاری و گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض 6 سرعته دستی به همراه اهرم‌های تعویض دنده پست فرمان بهره می‌برد.کراس‌اوور شهری میتسوبیشی قابلیت تبدیل به حالت 4WD را نیز دارد.

ASX از تکنولوژی های ایمنی قابل توجهی نظیر سیستم ترمز ضد قفل (ABS) ،کنترل فعال پایداری (ASC) ، کنترل کشش (TCL) ،ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیبدار (HSA)وسیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)بهره می‌برد. 7 کیسه هوا شامل کیسه هوای زانویی ، سیسم تهویه مطبوع اتوماتیک ، دوربین دید عقب و نمایشگر 7 اینچی ، سیستم ورود بدون سوییچ و استارت دکمه‌ای ، سنسور پارک ، شوینده چراغ‌های جلو و اتصال تلفن همراه از طریق هندزفری بلوتوث نیز از جمله دیگر امکانات قابل توجه این خودرو است.

 

منبع : اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

میتسوبیشی ۱۷۱ میلیونی در ایران رونمایی شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است