Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

DS۶ ژنرال فرانسوی ناشناخته در ایران

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۱ | کد خبر: CP- ۸۸۶۳ | سرویس: معرفی خودرو
کارپرسمجید باقربندی:
کراس اوور جذاب DS6 در سال 2014 به بازار عرضه شد و پس از ورود به ایران با آنکه خودرویی کامل و امروزی بود در سکوت فروش خود را آغاز کرد و با شیب ملایم به بازار ایران معرفی شد.
به گزارش کارپرس، DS6 که یکی از خودرو های لوکس و پر آپشن این کمپانی نیز محسوب می شود و چند وقتی است که به بازار ایران راه یافته است. Ds6 دارای طراحی لوکس و جذابی است که بی شک همه فاکتور های یک خودروی امروزی را دارد.
 
یکی از نکات جالب از حضور دی اس در ایران برداشت اشتباه مخاطبان است که گاهی آن را یک خودروی چینی می نامند و اطلاعی از برند و لوگوی این خودروی نوظهور ندارند؛ که تنها مشکل DS در ایران دقیقا همین است یعنی عدم شناخت و آگاهی از برند و کیفیت خودرو، در همان بدو ورود معرفی این خودرو در ایران به درستی انجام نشده است و این تنها نقطه ضعف آن در بخش فروش بشمار می رود.

در خصوص قطعات بکار رفته در این خودرو می توان گفت که تمامی آن استاندارد های اروپا را از نظر کیفی و ایمنی گذرانده اند و حداقل آلودگی را برای محیط زیست دارد.

داخل کابین این خودرو از به روز ترین امکانات حال حاضر دنیای خودرو تجهیز شده است و در طراحی آن دقت و محاسبات دقیقی انجام شده به نحوی که کابین DS6 کاملا منحصر بفرد طراحی شده است.

برخی امکانات داخل کابین این خودرو عبارتند از:

روکش صندلی چرم فوق العاده،  صندلی های جلو این کراس اوور دارای گرمکن و قابلیت تنظیم الکتریکی هست، ساپورت ناحیه کمر صندلی ها با تنظیم برقی و امکان ماساژ در صندلی های جلو، تنظیم زاویه صندلی های عقب امکان پذیر است، قابلیت تنظیم ارتفاع و دسترسی غربیلک فرمان، سیستم ورود و استارت بدون سوییچ، دکوراسیون داخلی چوبی- آلومینیومی، قاب متالیک محافظ پادری جلو، فرش کفپوش جلو، سیستم کنترل کیفیت هوا، پنجره برقی جلو وعقب،  پنل سیستم صوتی لمسی ۷ رنگ با قابلیت های پخش رادیو، سی دی، بلوتوث هندزفری، MP3, AUX, USB, DVD، داشبورد، پنل درب ها و تکیه گاه دست چرمی می باشد، غربیلک فرمان چرمی دارای دگمه های کنترل، فرمان هیدرولیک با قدرت متغیر، تکیه گاه وسط جایگاه سرنشینان عقب، صندلی های عقب تاشو، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک مجهز به مجراهای عقب، باز کن دریچه باک الکترونیک، سیستم تصفیه هوا دارای یونایزر سانروف پانورامیک و درب آفتابگیر برقی، کامپیوتر چندکاره

 

ds 9 10

 

car ds 9 10 1

car ds 9 10 2

car ds 9 10 3

car ds 9 10 5

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

DS۶ ژنرال فرانسوی ناشناخته در ایران

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است