Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

نیم نگاهی به چری آریزو۶ در قاب تصویر

جمعه | ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۸:۳۸ | کد خبر: CP- ۸۸۵۰ | سرویس: معرفی خودرو
کارپرسمجید باقربندی:
چری آریزو6 که در یکی از نمایشگاه های خودروی چین در سال 2018 رونمایی شد مسیر کوتاهی را برای رسیدن به جاده های ایران طی کرد و هنوز نیامده نظر علاقه مندان به خودرو های چینی را به خود جلب کرده است.
به گزارش کارپرس، مدیران خودرو نماینده محصولات چری در ایران مدتی قبل این خودرو را تحت پوشش استتاری به خیابان های ایران آورد.

از نظر ظاهری آریزو6 تفاوت چندانی با نمونه قبلی چری ندارد اما طراحی داخلی آن نسبت به آریزو5 دستخوش تفاوت های زیادی قرار گرفته و مدرن به نظر می رسد. همچنین آپشن های متفاوتی در این خودرو بکار گرفته شده است.

در میان داشبورد یک صفحه نمایش لمسی دیده می شود و همچنین در صفحه آمپر نیز یک نمایشگر برای نمایش اطلاعات مربوط به عملکرد خودرو در نظر گرفته شده است.

آریزو6 از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندری قدرت خود را تامین و قادر است حدود 147 اسب بخارقدرت و 210 نیوتن متر گشتاور تولید کند. به این ترتیب این خودرو می تواند پس از 4 ثانیه به سرعت 60 کیلومتر و طی 9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد.

chery jadval 9 8 ok

سایر امکانات:

سيستم ضد سرقت (ايموبيلايزر) - قفل مركزی - سیستم استارت بدون کلید - دوربین 360 درجه - کروز کنترل - سنسور پارک جلو و عقب، نمایشگر 9 اینچی و سیستم صوتی مجهز به 9 بلندگو، 2 توییتر، 1 ساب ووفر، کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان – قابلیت پخش MP3 – مانیتور 7 اینچی لمسی، سیستم تهویه مطبوع خودکار – ترمز ضد قفل ABS و EBD - ترمز جلو و عقب ديسكی - ABS/EBD/TCS/EBD/BAS/EBA/HHC - ترمز پارک برقی - اتوهلد- سیستم کنترل پایداری و هرزگردی

 

car chery 9 8 1

car chery 9 8 2

car chery 9 8 3

car chery 9 8 4

car chery 9 8 5

car chery 9 8 6

car chery 9 8 7

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نیم نگاهی به چری آریزو۶ در قاب تصویر

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است