به گزارش کارپرس، ویلیام مووریس در سال 1923 این نام تجاری را بر روی خودرو های تولید شده خود نهاد و تا زمان مرگش تا سال 1963 مدیریت آن را شخصا بر عهده داشت.
تا سال 2006 کمپانی ام جی یکی از فقیرترین خودروسازی های دنیا بشمار می آمد به نحوی که خودرو های تولید شده آن متقاضی چندانی نداشت اما پس از ابراز علاقه چینی ها به این برند نقطه عطفی برای احیای این برند شکل گرفت.
افتتاح خط تولید ام جی در کشور چین و تولید بی وقفه آن باعث شد تا سال 2008 تعداد 9000 دستگاه از خودروهای این برند به فروش برسد.
یکی از انواع مدل های پرطرفدار ام جی که در ایران نیز مورد توجه قرار گرفت مدل 360 بوده که از نظر ظاهری و کیفیت ساخت نسبت به خودرو های چینی قابل مقایسه نیست.
360 با ظاهری امروزی و جذاب توانست در بدو ورود به ایران جایگاه خود را در بازار پیدا کرد.
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان