Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

کاوازاکی Z۱۳۰۰ اسطوره ای تکرار نشدنی برای موتور سواران

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۷:۳۳ | کد خبر: CP- ۷۵۳۶ | سرویس: معرفی خودرو
کارپرس:
ژاپنی ها همیشه نام و نشانی وزین و سنگین داشته اند، کاوازاکی نیز از این قاعده جدا نیست.
به گزارش کارپرس، کاوازاکی شوزو بنیان گذار برند و شرکت تجاری کاوازاکی است که مقر اصلی این شرکت نامی را در شهر کوبه استان هیوگو بنا گذاشت.

جالب است بدانید این شرکت در ابتدا به عنوان یک شرکت کشتی سازی شروع به فعالیت کرد، اما در ادامه راه با تولید انواع جت اسکی، شناور،قطار، تراکتور و موتور سیکلت اقدام به گسترش و تنوع در خطوط تولید خود کرد.

این شرکت یکی از پنج شرکت بزرگ ژاپنی برای ساخت و ارائه قطعات ساخت هواپیما های بوئینگ است و اخیرا وارد فناوری های جدیدی برای هوا فضا نیز شده است.

اما اگر شرکت کاوازاکی اقدام به تولید فضاپیما هم بزند در نظر مردم این شرکت را به نام محصولات اسطوره ای می شناسند و آن هم انواع مدل های موتورسیکلت با برند این شرکت.

شاهکاری به نام Z1300 که در سال 1979 به بازار معرفی کرد تا سال 2000 جزو 20 موتور سیکلت جذاب و پر طرفدار جهان بود. شاهکاری به یادماندنی که قبل از ایجاد قانون منع عبور و مرور موتور های سنگین در خیابان های ایران جولان می داد.

کاوازاکی Z1300 که با قلب تپنده شش سیلندری خود توانسته بود یکه تاز خیابان ها و جاده ها بشود محبوبیت عجیبی میان مردم کسب کرد و تقریبا تا سالها رقیبی برای خود نمی دید.

این موتور زیبا و پر طرفدار در اواسط سال  57 به ایران راه یافت و در همان بدو ورود وارد سازمان های امنیتی شد و همچنین تعدادی نیز در اختیار مردم قرار گرفت.
Z1300

وارد هر کشوری که می شد جزو محبوب ترین موتور ها بشمار میرفت به نحوی که هنوز هم بسیار زود است تا رقیبی برای آن بیابیم این موتور کلکسیونی قدرتمند هنوز هم می تواند رقیبانی زیادی را به چالش بکشاند و برای بازنشستگی مسیری طولانی تر از آنچه که تصور می کنید را طی خواهد کرد.

 

Kawasaki 5 23 1

Kawasaki 5 23 2

Kawasaki 5 23 3

Kawasaki 5 23 4

Kawasaki 5 23 5

Kawasaki 5 23 6

Kawasaki 5 23 7

Kawasaki 5 23 8

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کاوازاکی Z۱۳۰۰ اسطوره ای تکرار نشدنی برای موتور سواران

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است