Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

چری آریزو ۶، رویکردی جدید در طراحی خودرو

شنبه | ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۷:۳۵ | کد خبر: CP- ۷۴۷۷ | سرویس: معرفی خودرو
کارپرس:
سدان زیبا و پر ابهت آریزو6 را باید زبان جدید طراحی چری نامید ، زبان طراحی پویا که در حال رسیدن به نقطه تکامل میباشد ، باید پذیرفت که شرکت های معتبر چینی با سرمایه گذاری کلان در بخش طراحی به خوبی توانسته اند خودروهایی زیبا و کامل را طراحی و روانه بازار نمایند.
به گزارش کارپرس، شرکت چری با بهره گیری از معروف ترین طراحان نامی جهان، که تجربه همکاری در برندهای معتبر اروپایی را داشته اند توانسته است در مدت زمانی کوتاه ، تجربیات ارزشمندی در زمینه طراحی، مهندسی و کیفیت را کسب نماید.

شرکت چری اینبار با ظراحی آریزو6 خود را وارد مرحله جدید طراحی نموده است ، طراحی پخته و کامل که کاملا از المانهای روز پیروی میکند.

نمای خارجی آریزو6  بسیار شبیه به طرح های مدرن و پخته المانی و ایتالیایی میباشد ، در اولین نگاه ناخودآگاه شما احساس روبرو شدن با یک سدان مغرور اروپایی را دارید.

نمای جلو با داشتن خطوط کمی شلوغ، حس یک خودروی بسیار مدرن و ساختار شکن را میدهد و تا حدودی شما را به یاد خودروهای  مفهومی میاندازد. چراغهای کشیده جلو حس یک طراحی تهاجمی و چر ابهت را به شما میدهد.

در نمای جانبی شما ، مشابه سدانهای اروپایی ،شاهد یک طراحی ساده اما پخته خواهید بود ، و در نهایت در نمای پشتی ، طراحی پخته و اصیل را شاهدیم ، به طور کلی ، آریزو6 سبک و سیاق سدانهای آلمانی را دارا میباشد ، طراحی استخوان دار و ماندگار که برای یک سدان چینی تا سالهای سال ماندگار و زیبا خواهد بود.

اما نقطه قوت این خودرو را میتوان طراحی داخلی آن دانست ، با باز کردن درب های آریزو6 شما با فضایی فراتر از سایر محصولات چینی و مدرن تر از بسیاری رقبای مطرح بازار روبرو میشوید ، آریزو6 سبک جدیدی را به شما نشان میدهد ، طرح کلی بسیار شبیه استایل آئودی میباشد که سمبل اصالت در کنار مدرن بودن بوده و به خوبی این توازن را برقرار نموده ، جنس داشبورد از پلاستیک نرم و پوشش مشابه چرم سفید است که تا حدودی کابین فوق لوکس رنجرور را تداعی میکند ،دریچه های هوا کاملا مشابه آئودی میباشد که سبکی خاص و جذاب را ارائه میکند. داخل کابین اریزو6 از مجموعه بهترین کابین ها الگو گرفته شده و با سبکی خاص ترکیب گردیده.

طراحی صندلی ها کاملا ارگونومیک بوده و از متریال با کیفیت استفاده شده که قطغا برای خانواده ها در سفر، راحت و لذت بخش خواهد بود .

در مجموع آریزو6 را میتوان پاسخ قاطع و محکم چری به رقبای کره ایی ، ژاپنی و اروپایی نامید  تا بتواند سمبلی باشد برای جهش بزرگ صنایع خودروسازی کشور چین..



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

چری آریزو ۶، رویکردی جدید در طراحی خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است