Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
بیشتر بشناسید:

رنو کپچر جدید در راه بازار ایران

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۷:۵۵ | کد خبر: CP- ۶۱۶۵ | سرویس: معرفی خودرو
کارپرس:
فرمان این خودرو سبک و انعطاف‌پذیر است و به رانندگان امکان چالاکی بیشتری را خواهد داد. با این فرمان شما توانایی تغییرات سریع در در مناطق تنگ یا تغییر مسیر مستقیم به پیچ ها را بهتر از قبل خواهید داشت.
به گزارش کارپرس، چند سالی است که رنو کپچر به عنوان یک خودروی کراس اوور کوچک و جمع و جور به بازار ایران را یافته است اما به تازگی و با استراتژی جدید رنو بناست تا شرکت وارد کننده این خودرو از ایران خودرو به نگین خودرو تغییر یافته و بنابراین این شرکت که عرضه کننده خودروهای لوکس رنو مانند تلیسمان و کولئوس در ایران را عهده دار است بناست تا اقدام به عرضع کپچر جدید با مدل 2018 نماید جالب است بدانید کپچر، یک مدل حیاتی برای  کمپانی رنو محسوب می‌شود و به عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای کراس‌اوور در سال 2016 بیش از 215 هزار دستگاه از این خودرو فروخته شده است.

  همین مقدمه هیچ جای شگفتی را در خصوص احیای مجدد کپچر  باقی نمی‌گذارد، به ویژه اینکه رنو قصد ندارد تا بازار رو به رشد کراس‌های کوچک را از دست بدهد.

kapcher01

اینک کپچرهای 2018 با چراغ‌های روزتاب LED، چرخ‌های پهن‌تر آلیاژی، صفحه ترمزهای جدید چهره‌ای سرسخت‌تر پیدا کرده و به نظر می‌رسد خریداران خود را مشتاق‌تر کرده است.

kapcher03

عملکرد

kapcher02

رنو، کپچرهای جدید را با سه موتور متفاوت ارائه کرده است. یک موتور 0.9 لیتری توربوشارژ 3 سیلندر بنزینی، یک مدل دیزلی 1.5 لیتری، یک مدل بنزینی 1.2 لیتری توربو شارژ یا برجسته از انواع موتورهای ارائه شده در کپچرهای 2018 هستند. که البته  نسخه ایی که رنو برای بازار ایران در نظر گرفته است همان نوع آخر موتور بنزینی 1.2 لیتر توربو شارژ است.

این خودرو در مدل برجسته با یک سامانه انتقال قدرت 6 سرعته با گشتاور 205 نیوتن‌متر حدود 118 اسب‌بخار توان دارد. این قدرت برای یک خودروی شهری مناسب است و در 9.7 ثانیه به شتاب تقریبی صفر تا 100 کیلومتر می‌رسد  و خودرو می‌تواند با بیشینه سرعت 191 کیلومتر با حرکت خود ادامه دهد.

حرکت و هندلینگ

kapcher04

حرکت در کپچر شباهت‌هایی به کلیو سوپرمینی دارد.. سامانه تعلیق کپچر ضربات ناشی از حرکت را جذب کرده و تکان‌های زیادی را متوجه سرنشینان نخواهد کرد. از طرفی اگر با دست‌انداز عمیقی مواجه شوید، تعلیق در کاهش انتقال ضربات به کابین کمک‌تان می‌کند.

فرمان این خودرو سبک و انعطاف‌پذیر است و به رانندگان شهری امکان چالاکی بیشتری را خواهد داد. با این فرمان شما توانایی تغییرات سریع در در مناطق تنگ یا تغییر مسیر مستقیم به پیچ ها را بهتر از قبل خواهید داشت.

فضای داخلی و تجهیزات

kapcher05

کپچر در مدل‌های 2018 همچنان به عنوان یک مدل جادار باقی مانده است. صندلی‌های ردیف جلو در این خودرو فضای زیادی برای شانه ارائه می‌دهد و شاهد فضای مشابهی برای سرنشینان عقب هستیم.

در محفظه بار نیز شاهد 337 لیتر فضا هستیم که با در بزرگی در راستای یک سقف شیشه‌ای بزرگ نمای زیبایی به خودرو داده است.

با وجود داشتن یک فضای داخلی که باز هم بی‌شباهت به کلیوهای جدید نیست، رنو یک ساختار سنگین SUV را به خودرو اضافه کرده است. فیس‌لیفت اخیر کپچر در فضای درونی با استفاده از مواد بهتری ساخته شده که استفاده از پلاستیک نرم، شخص‌سازی‌های ویژه، ارتقای فناوری و صفحه نمایش مرکزی از آن جمله‌اند.

kapcher06

تجهیزات استاندارد در مدل شامل سیستم اطلاعات و سرگرمی، ناوبری ماهواره‌ای، تهویه قدرتمند و فرمان چند منظوره می‌شود. این خودرو همچنین مجهز به سنسور پارکینگ، چرخ‌های آلیاژی 17 اینچی، چراغ‌های LED در کنار مه‌شکن‌های قدرتمندمی باشد.

رنو کپچر به عنوان یک خودروی پر فروش با ظاهر جدید به زودی از سوی نگین خودرو به بازار عرضه می شود که در صورت قیمت گذاری مناسب (که البته تجربه نگین خودرو نشان داده که خودروهای جدید را با قیمت گذاری مناسب عرضه می کند) می تواند رقیب بسیار جدی برای خودروهای هم کلاس مانند پژو 2008، تیوولی و یا سیتروئن c3 که بناست به زودی وارد بازار شودگردد.


منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رنو کپچر جدید در راه بازار ایران

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است