Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

نگاهی به ام وی ام ایکس ۳۳

شنبه | ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۶:۲۷ | کد خبر: CP- ۹۰۳۶ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرس:
ایکس ۳۳ اس از معدود خودرو‌های شاسی‌بلند میان رده تولید داخل است که با بهره‌گیری از موتور ۲۰۰۰ سی‌سی و قدرت خروجی ۱۳۲ اسب بخار در بازار ایران همچنان در حال عرضه و فروش است.
به گزارش کارپرس، ایکس 33 از جمله خودرو های شاسی‌بلند میان رده ایست که به جهت سابقه عرضه و تولید در ایران و بعد از دو نوبت عرضه موفق فیست لیفت و بهبو‌دهای مکرر، با استقبال خوبی در بازار ایران روبرو شده است.

با وجود فراگیر شدن خودرو‌های توربو، همچنان طرفداران خودرو‌های تنفس طبیعی به جهت برخورداری از هزینه‌های استهلاک کمتر و شرایط نگهداری ساده‌تر میل به استفاده از این خودرو‌ها دارند بخصوص که خودرویی مانند ایکس33اس به جهت بهرمندی از یک موتور 2000 سی‌سی قدرت و توان بیشتری را نسبت به رقبای همردیفش دارد.

X33S در رده شاسی‌بلندهای شهری یا Compact SUV ها قرار دارد. جایگاهی که قابلیت‌های بسیاری در اختیار راننده قرار می‌دهد. اجازه دهید بطور مختصر به برخی از این قابلیت ها بصورت کوتاه اشاره کنیم؛

پلتفرم و شاسی قوی با قبلیت‌های نیمه آفرودی

اساسا ایکس 33 اس یک خودرو شاسی‌بلند است که به جهت برخورداری از فرم شاسی و فنر‌بندی این تیپ از خودرو ها، وضعیت رانندگی مسلط تری را در جاده و خیابان در اختیار راننده می‌گذارد. برخورداری از ارتفاع مناسب از سطح زمین، زوایای مناسب در جلو و عقب خودرو برای تردد در شیب های تند و همچنین رینگ و لاستیک 17 اینچی و پهن آن، چسبندگی لازم را در جاده برای این خودرو ایجاد خواهد کرد.

رانندگی راحت، تسلط به جاده

 در بررسی های صورت گرفته از رانندگان قبلی ایکس33 اس نکته قابل ناملی از سوی رانددگان عنوان شده است که " در رانندگی با ایکس 33، فرمان پذیری راحت، تسلط به جاده، عدم خستگی در رانندگی‌های طولانی از جمله مواردی است که بطور شاخص در طول رانندگی با آن مواجه خواهید شد" که می‌تواند بعنوان تجربه عملی از استفاده بلند مدت مورد توجه خریداران آتی این خودرو قرار گیرد. برخورداری از فضای دید کافی و استاندارد، وجود آپشن‌های کاربردی و کمک کننده همانند کروز کنترل و اطلاعات سفر، صندلی راحت و استاندارد این خودرو از جمله موارد ایست که رانندگی دلچسبی را برای سرنشینان و راننده به ارمغان می‌آورد.

2000 سی‌سی حجم موتور با گیربکس هماهنگ

شاید نقطعه عطف ایکس 33 اس در حوزه نیروی محرکه و بهرمندی از یک موتور قدرتمند 2000 سی‌سی و سیستم انتقال قدرت CVT باشد. مجموعه‌ایی که به شما یک رانندگی نرم به همراه قدرت لازم را ارائه می‌دهد. هرچند که نباید انتظار شتابگیری سریع همانند مسابقات اتومبیل رانی را از این خودرو داشت، اما در نهایت شما را از شتابگیری و سرعت و البته قدرت لازم راضی نگه خواهد داشت. گیربکس هفت سرعته اتوماتیک CVT ایکس 33 یک رانندگی بدون استرس و راحتی را به شما عرضه خواهد کرد.

امکانات وسیع، ایمنی قابل اعتماد

برخورداری از طیف مناسبی از امکانات در دسترس راننده و همچنین برخورداری از سیستم ایمنی قابل اعتماد، انتخاب ایکس33 به عنوان یک خودرو شاسی‌بلند شهری و البته توانمندی‌های آفرودی را برای مشتریان ساده تر خواهد کرد. بهره گیری از یک طراحی موزون و همگن در داخل کابین، وجود مانیتور 7 اینچی تمام لمسی، برخورداری از سیستم تهیوه قوی و هوشمند، بهرمندی از سیستم کروز کنترل، وجود شکل‌های مختلف رانندگی شامل حالت کم مصرف و پرشتاب یا همان اسپرت از جمله امکانتات در اختیار راننده خواهد بود.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین برخورداری از امکان تست خودرو به نمایندگی‌های مجاز شرکت مدیران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نگاهی به ام وی ام ایکس ۳۳

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است