Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

ظرفیت تولید در مدیران خودرو افزایش می یابد

دوشنبه | ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۷:۴۰ | کد خبر: CP- ۷۷۳۴ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرس:
مدیران خودرو در راستای اهداف توسعه خود فاز دوم کارخانه تولیدی خود را از سال های گذشته در دستور کار قرار داده است و به گفته مدیران این شرکت بزودی فاز دوم این کارخانه با ظرفیت تولید ۱۰۰.۰۰۰ دستگاه افتتاح خواهد شد.
به گزارش کارپرس، صنعت خودرو هر کشور می‌تواند معرف میزان پیشرفت های حاصله آن کشور در دیگر صنایع و تکنولوژی های وابسته باشد. یکی از شاخصه‌های روند این موفقیت می‌تواند افزایش میزان تولیدکنندگان باشد. موضوعی که بطور مستقیم به میزان عرضه و تقاضا وابسته است و موفقیت یک برند و شرکت را برای ادامه حیات در آینده مشخص می‌کند. ارائه محصولات متنوع، کیفیت بالای تولید، ارئه قیمت های رقابتی و درنهایت کسب رضایتمندی مشتری عواملی است که میزان تقاضا را از یک برند یا محصول افزایش می‌دهد.

شرکت مدیران خودرو پس از گذشت 15 سال فعالیت تولیدی خودرو در ایران توانسته است جایگاه خود را در بازار خودرویی کشور تثبت کند و همزمان به دنبال توسعه زیرساخت‌های با فناوری‌های جدید تر در حوزه تولید خودرو باشد. کارخانه تولیدی محصولات شرکت مدیران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در مساحتی بالغ بر 620 هزار متر مربع مشتمل بر واحدهای مختلف تولید است. فاز نخست این کارخانه تولیدی از سال 1383 با ظرفیت تولید سالانه 60000 دستگاه خودرو تا به امروز فعالیت داشته است و توانسته سهم بسزایی در ارتقاء سطح خواسته مشتریان از صنعت خودرو کشور را ایفا کند.

مدیران خودرو در راستای اهداف توسعه خود فاز دوم کارخانه تولیدی خود را از سال های گذشته در دستور کار قرار داده است و به گفته مدیران این شرکت بزودی فاز دوم این کارخانه با ظرفیت تولید 100000 دستگاه افتتاح خواهد شد تا هدف تولید 160000 دستگاه خودرو در سال اجرائی شده باشد. از خصوصیات این فاز جدید افزایش سطح تکنولوژی‌های بکار گرفته شده، افزایش سرعت، ظرفیت بالاتر واحد های تولیدی، بستر مناسب برای تولید محصولات با تکنولوژی بالاتر، افزایش کیفیت محصولات تولید شده، و همچنین ایجاد مشاغل جدید در این واحد تولیدی است.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ظرفیت تولید در مدیران خودرو افزایش می یابد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است