Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تست چری آریزو۵ توروبو شارژ توسط مشتریان مدیران خودرو

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۷:۴۳ | کد خبر: CP- ۷۳۲۴ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرس:
مشتریان خودروی آریزو 5 توربو شارژ با حضور در پیست آزادی این خودرو را بررسی و تست کردند.
به گزارش کارپرس،خودروی آریزو 5  توربو شارز سال گذشته توسط شرکت مدیران خودرو به بازار ایران معرفی شد  که به دلیل استفاده از موتور پر قدرت و ظاهر زیبا تو جهات زیادی را به خود جلب کند

در مراسم تست خودروی آرزیو 5 توربو شارژ برای مشتریان مسئولان شرکت و برخی از نمایندگان و خریداران چری حضور داشته و از نزدیک  توضیحاتی را برای مشتریان در رابطه با امکانات خودرو ارائه دادند.
برخی از متقاضیان خرید آریزو 5 در حاشیه این مراسم ضمن استقبال از برگزاری چنین اقداماتی از سوی خودروسازان از کیفیت خودروی چری نیز ابراز رضایت کردند.

بابک صدرایی مدیر بارزایابی شرکت چری در ایران در مورد چگونگی روند اجرایی اینگونه برنامه ها  برای مشتریان گفت: شرکت مدیران خودرو متولی دو برند ام‌وی‌ام (MVM) و خودروساز لوکس چری (Chery) چین در ایران در زمره معدود شرکت‌هایی به حساب می‌آید که بر اساس برنامه‌ای مدون و حساب شده اقدام به برگزاری تست رانندگی عمومی برای مشتریان در پیست آزادی می‌کند.  و اقدام به تست خودروی آریزو 5 توربو شارژ توسط مشتریان نیز در راستای اهداف شرکت اجرایی می شود.

با اشاره به حضور موفق این برند در ایران نصب موتور توربو شارژ بر روی آرزیو 5 را با هدف افزایش رضایمندی مشتریان ذکر کرد و گفت: موتور توربو این خودرو به دست شرکت هانیوال که یکی از بهترین برندها موجود دنیا است ساخته شده است.

وی با بیان اینکه موتور جدید این خودرو باعث افزایش 35 درصدی شتاب آریزو 5 توربو شده است ادامه داد: علاوه بر افزایش شتاب مصرف سوخت نیز 10 درصد کاهش یافته است.

به گفته وی صفر تا صد این خودرو 9.5 ثانیه بوده و مصرف سوخت آن نیز در حالت استاندار 5.9 لیتر می باشد . همچنین با بهبود عملکرد کولر و تغییر کمپرسور وضعیت تهویه خودرو نیز بهبود قابل ملاحظه ایی یافته است.

 

منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تست چری آریزو۵ توروبو شارژ توسط مشتریان مدیران خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است