Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با افتتاح فاز دوم کارخانه؛

تولید مدیران خودرو افزایش می یابد

دوشنبه | ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۷:۳۹ | کد خبر: CP- ۷۰۰۴ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرس:
جانشین معاونت کل فروش مدیران خودرو از برنامه های این شرکت برای فروش اقساطی محصولات خبر داد و گفت: با افتتاح فاز دوم کارخانه علاوه بر ایجاد ظرفیت های جدید و افزایش تیراژ تولید شاهد افزایش کیفیت محصولات نیز خواهیم بود.
به گزارش کارپرس، جواد اکبری در مراسم قرعه کشی کمپین ماه رمضان  این شرکت با اشاره به اهمیت توجه به نیاز مشتری پیش از خرید و بعد از تحویل محصول اظهار کرد: امیدواریم تا با افزایش کیفیت فرآیند‌های داخلی در شرکت مدیران خودرو سطح رضایتمندی مشتریان نیز افزایش یابد.

او با اشاره به اینکه مدیران خودرو به عنوان سومین خودرو ساز بزرگ کشور با قدرت در حال ایجاد و افزایش زیر ساخت های خود است، گفت:پیگیر افتتاح فاز دوم کارخانه هستیم و با افتتاح این کارخانه علاوه بر ایجاد ظرفیت های جدید و افزایش تیراژ تولید شاهد افزایش کیفیت محصولات نیز خواهیم بود.

 جانشین معاونت کل فروش مدیران خودر درباره  فروش فوری محصولات مدیران خودرو نیز تاکید کرد : فروش فوری محصولات بر قرار است ضمن اینکه برنامه های جدید برای فروش اقساطی برخی محصولات داریم که به زودی اعلام می‌شود.

اکبری افزود: با تامین قطعات و خدمات پس از فروش گسترده سعی داریم ضعف موجود در تثبیت و بهبود بازار خودروهای دست دوم را نیز برطرف کنیم.

بر اساس این گزارش در ادامه کمپین ماه رمضان شرکت مدیران خودرو، قرعه کشی بزرگ این شرکت صبح امروز در نمایندگی ۳۶۶ شرق تهران انجام و برنده خودرو ام وی ام ۱۱۰ مشخص شد.

در این مراسم خریداران محصولات این شرکت علاوه بر خرید از شرایط فروش نقد و اقساط، از شانس برنده شدن در قرعه کشی یک دستگاه خودرو ام وی ام 110 بهرمند شدند و در نهایت برنده این خودرو اعلام شد.

در این مراسم که با حضور مدیران ارشد، مدیران نمایندگی‌های مختلف مدیران خودرو و اصحاب رسانه انجام شد 20 نفر باقی مانده از مشتریانی که از نمایندگی‌های مدیران خودرو دیدن و فرم مخصوص را پر کرده‌اند نیز قرعه کشی شد.در این قرعه کشی 3 نفر از خریداران محصولات چری نیز برنده سفر به برزیل شدند.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تولید مدیران خودرو افزایش می یابد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است