Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیران ارشد چری تشریح کردند:

چشم انداز چری برای بازار خودروی ایران

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۷:۳۸ | کد خبر: CP- ۶۱۶۰ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرس:
رییس بین الملل چری از عرضه خودروهای آینده این کمپانی با نسل جدید گیربکس‌ها خبرداد و گفت: در آینده از توانایی‌هایمان در بازارهای خارجی بیشتر استفاده می‌کنیم.
به گزارش کارپرس، رییس بین الملل چری در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اینکه گیربکس‌های سی وی تی متناسب با جاده‌های ایران نیست چری چه برنامه‌‌ای برای رفع این مشکل و همچنین توسعه گیربکس‌ها دارد گفت: CVT یک مدل گیربکس تولید چری است که نسل سوم آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت، در واقع اکنون تحقیق و توسعه گیربکس نسل سوم را انجام می‌دهیم و قصد داریم در سال آینده آن را به بازار عرضه کنیم.

او کوچک بودن ابعاد و بزرگ بودن گشتاور را از ویژگی‌های گیربکس‌های نسل سوم دانست و افزود: در مورد اینکه این گیربکس‌ها در ایران جواب نمی‌دهد باید گفت که این مسئله مربوط به گیربکس‌هایCVT نسل دوم است که از زمان قبل به ایران عرضه شده و دچار این ایراد شد اما در مدل جدید این مشکلات برطرف خواهد شد.

پن با بیان اینکه از نظر محیط زیست، اقلیم و شرایط سوخت ایران با چین بسیار فرق می‌کند، ادامه داد: به همین دلیل پیش از صادر کردن محصولات به ایران تست‌های زیادی را انجام می‌دهیم اما برخی از این تست ‌‌ها به زمان نیاز دارد تا نتیجه آن مشخص شود.

رییس بین الملل چری در ادامه خاطرنشان کرد:در مورد نسل دوم گیربکس CVT در زمان انجام تست‌های سازگاری با برخی مشکلات آشنا شدیم البته این ایرادات در بازار ایران چشمگیر نیست و در طراحی نسل سوم همه این ایرادات را مد نظر قرار دادیم.

پن به عرضه تیگو 7 با گیربکس DCT اشاره و اظهار کرد: این خودرو در ایران خوب جواب داد و مشکلات گیربکس CVT را نداشت. رییس بین الملل چری در پاسخ به سوال دیگری درباره حضور چری در برزیل گفت: همکاری چری با برزیل کانون توجه بسیاری از رسانه‌ها است، فعالیت چری در کشورهای خارجی از سال 2001 آغاز شد.

او با اشاره به اینکه بازارهای خارجی مشخصات پیچیده‌‌ای دارد، افزود: به همین دلیل از گذشته به دنبال پیدا کردن همکار قدرتمند در برزیل بودیم، شرکت CAOA چه از نظر سرمایه و چه از نظر فنی بهترین شرکت خودروی برزیل و آمریکای لاتین است و ما بسیار خوشحالیم که این همکار را در برزیل پیدا کردیم.

پن با تاکید بر اینکه این همکاری بین دو همکار قوی است، گفت: چری دارای ظرفیت بالا در تحقیق و توسعه است و شرکت برزیلی هم در بهره برداری و بازاریابی قوی است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه فعالیت‌های چری در بازارهای خارجی وارد مرحله دوم شده است، اظهار کرد: به طور کلی هدف ما این است که از الگوی تجارت خودرو وارد مرحله بهره برداری در همه بازارهای خارجی بشویم و به همین دلیل در بازارها خارجی تواناییمان را تقویت می‌کنیم.

رییس بین الملل چری اضافه کرد:این توانایی مربوط به خدمات مدیریت کیفیت و تکنولوژی است.

پن با اشاره به اینکه برندسازی یکی از کارهای نزدیک ما در میان مدت و بلند مدت است، گفت: قبلا برنده بسیاری از جوایز در بازارهای خارجی بودیم و سعی می‌کنیم چری را به  یک برند دارای شهرت جهانی تبدیل کنیم.

او تاکید کرد:در بسیاری از بازارها با برندهای معروف جهان رقابت می‌کنیم و چگونگی برخورد با این رقابت را جدی گرفتیم و برا ی آن برنامه ریزی می‌کنیم. رییس بین‌الملل چری درباره تجربه موفقیت چری در 21 سالی که از زمان ایجاد آن می‌گذرد، تصریح کرد: چری اولین برند خودروسازی چین است که تحقیق و توسعه را آغاز کرد و در مدت طولانی در بازار چین در بین برندهای چینی صدر نشین بود و نخستین برند چینی است که خودروی ساخت خودر را به خارج صادر می‌کرد بنابراین می‌توان گفت که چری در توسعه صنعت خودروسازی چین نقش شایانی را ایفا کرده است. پن پایبندی بر توسعه و تحقیقات خودکفایانه را از دلایل موفقیت این برند دانست و افزود: از فرایند کامل توسعه محصول برخوردار هستیم و سیستم تکنولوژی ما کامل است، ضمن اینکه چری آزمایشگاهی دارد که جزو 4 آزمایشگاه برتر آسیا است.

او با بیان اینکه چری از سیستم کامل تولیدی و مدیریتی برخوردار است، تاکید کرد: در آینده از توانایی‌هایمان در بازارهای خارجی بیشتر استفاده می‌کنیم.

شریعت: بهره‌برداری از کارخانه فاز دوم تا سه ماه آینده در ادامه این نشست بهرام شریعت، رییس هیات مدیره مدیران خودرو در پاسخ به سوال اقتصادآنلاین درباره برنامه چری برای توسعه در ایران گفت: فاز اول توسعه چری که ایجاد کارخانه با ظرفیت 60 هزار دستگاه و دارا بودن تجهیزات لازم بود به انجام رسید و طی دو سال گذشته 100 درصد ظرفیت خطوط تولیدی را به ایران عرضه کردیم.

او در ادامه به فاز دوم اشاره کرد و افزود: در فاز دوم که ایجاد آن از یک سال قبل آغاز شده مدیران خودرو و چری برنامه را بر توسعه ظرفیت تولید قرار دادند تا 100 هزار دستگاه به ظرفیت تولید اضافه شود، در این راستا کارخانه  مربوط به فاز دوم  طی کمتر از سه ماه آینده به بهره ‌برداری می‌رسد.

شریعت با اشاره به اینکه کارهای دیگری در باب توسعه بازار در حال انجام است، اظهار کرد: بنا به برنامه ریزی صورت گرفته میزان تولید در سال آینده به 80 هزار دستگاه می‌رسد ضمن اینکه ساخت داخل و پرداختن به تحقیق و توسعه از مواردی است که  در برنامه ما در فاز دوم  قرار دارد.

رییس هیات مدیره مدیران خودرو ادامه داد: در قسمت توسعه ظرفیت‌ها با همکاری کامل چری توسعه ظرفیت ‌های ساخت داخل و ایجاد شرکت‌های مشترک ایرانی و چینی برای تولید قطعات با کیفیت مناسب را در دستور کار داریم که در این زمینه اولین شرکت در قالب جوینت ونچر ایجاد شده است.

او با بیان اینکه بحث ساخت قطعات دامنه گسترده‌ای دارد و این برنامه در حال توسعه است، تاکید کرد: مرحله سوم از فاز دوم مربوط به تحقیق و توسعه است که در این راستا واحدی در ایران ایجاد شده که تعدادی از همکاران چری در این قسمت مشغول به کارند، چند نفر هم نیروی ایرانی داریم و در حال توسعه این بخش هستیم تا تکنولوژی‌های لازم را در ایران و سایر بازارهایی که قصد صادرات داریم ایجاد کنیم.

شریعت با اشاره به اینکه فاز سوم توسعه در برنامه‌ریزی‌های بلند مدت شرکت است و وقتی فروش ما به 85 تا 90 درصد فازهای 1 و 2 برسد حرکت برای فاز سوم را شروع می‌کنیم، تصریح‌کرد: در فاز سوم قصد داریم ظرفیت فازهای یک و دو را دو برابر کنیم.

دستیار مدیرعامل گروه چری ژائو در این نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چری خودروی اکسید را در نمایشگاه فرانکفورت معرفی کرد با این وجود استراتژی شما برای حضور در بازارهای آمریکای شمالی و اروپای غربی چیست؟ خاطرنشان کرد: چری شرکتی با قدمت 21 ساله است و همیشه سعی کرده توانایی تحقیق و توسعه خود را تقویت کند و در این زمینه با جگوار لندرور همکاری می‌کند.

او با اشاره به اینکه در اقدامی فراتر سعی می‌کنیم برند چری را جهانی کنیم و برند اکسید را به بازارهای جهانی عرضه خواهیم کرد، گفت: چشمگیرترین ویژگی اکسید تجهیزات هوشمند به کار رفته در آن است  و همانطور که تمام برندهای خودرویی جهان به سمت ACES در حال حرکت هستند اکسید نیز به سمت این تکنولوژی در حال حرکت است.

ژائو با اشاره به اینکه اکسید TX در حال پیشرفت است، تاکید کرد: این خودرو پس از تکمیل به بازارهای اروپا و آمریکا عرضه می‌شود. دستیار مدیرعامل گروه چری با بیان اینکه این شرکت از یازدهم آوریل راهبرد هوشمندسازی را در پکن اعلام کرده است، گفت: این امر تولید، توسعه و خدمات پس از فروش را در برمی‌گیرد.

قائم مقام  اجرایی بین الملل چری گفت: تغییر رویکرد به محصولات چری با ورود چری قائم مقام  اجرایی بین الملل چری نیز با اشاره به اینکه مردم ایران ذهنیت مناسبی نسبت به محصولات چینی ندارند، گفت: شرکت چری با حضور در ایران در حال تغییر این رویکرد است و می‌توان گفت که خودروهای چری اگر چه لوکس نیستند اما کیفیت مناسبی دارند و می‌توانند نیاز طبقه متوسط را پاسخ دهند.

او با بیان اینکه چری از اولین خودروسازانی است که تولید خودروی برقی را آغاز کرده، اظهار کرد: چری در حال انجام تدارکاتی برای صدور خودروهای با تکنولوژی انرژی‌های نوین به خارج است .

ژانگ  با بیان اینکه باید تست‌های متناسب با شرایط  کشورهای مختلف را بر روی این خودروها انجام دهیم، ادامه داد: انتظار داریم تلاش‌های ما در سال 2018 میلادی نتیجه مناسبی داشته باشد و در سال آینده خودروهای با تکنولوژی انرژی نوین را به  سایر بازارها عرضه کنیم.

او در پایان با اشاره به اینکه الگوی کار چری صرفا از تجارت خارج و وارد دوره جدید شده است گفت:در چارچوب راهبردی جاده ابریشم دولت سرمایه گذاری زیادی می‌کند و این موجب شده که برای شرکت‌های چینی فرصت مناسبی در این زمینه ایجاد شود.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

چشم انداز چری برای بازار خودروی ایران

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است