Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
آموزش در برخی مراکز رایگان است

جزییات همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای و مدیران خودرو

یکشنبه | ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۰:۱۱ | کد خبر: CP- ۴۹۱۳ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرس:
تجهیز مراکز مشترک مدیران خودرو و سازمان فنی و حرفه ای با قطعات و مجموعه‌های اهدایی شرکت مدیران خودرو آغاز شد.
به گزارش کارپرس، در پی تفاهم ‌نامه‌ای که اوایل سال جاری بین مدیران خودرو و سازمان فنی و حرفه‌‌ای منعقد شد، پنج محموله از قطعات مجموعه مدیران خودرو  به مراکز این سازمان در مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و ساری ارسال شد.

در این محموله 96 آیتم آموزشی و کمک آموزشی وجود دارد که شامل پیشرانه کامل 2000 سی سی، نیم موتور 1500 سی سی و 2 گیربکس است.

محمدعلی قادری، مدیر عامل مجموعه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در این مراسم با اشاره به اینکه با توجه به اهمیت کلان شهر‌ها اولویت‌بندی صورت گرفت، افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال مراکز کرج و 4 کلان‌شهر دیگر نیز تجهیز می‌شود.

او افزود: تلاش می‌کنیم تا خدمات پس از فروش مطلوبی را به مشتریان عرضه و رضایت آنها را جلب کنیم و این موضوع به تنهایی و با بضاعت کم مدیران به سرانجام نخواهد  ‌رسید.

قادری با اشاره به اینکه همکاری ما با سازمان فنی و حرفه‌ای چند منظوره است، گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که در انتخاب  نیروهای فنی داریم،  امیدواریم با برگزاری دوره‌های سازمان فنی و حرفه‌ای این مشکل برطرف شود.

 مدیر عامل مجموعه خدمات پس از فروش مدیران خودرو به برگزاری آزمون‌های جامع در ۹ مرکز اشاره و تصریح کرد: از نظر ما ایرادی ندارد که نیروهای آموزش دیده در این مراکز جذب مدیران خودرو نشوند چرا که هدف ما ارتقای مهارت نیروهای فنی است.

در ادامه منصور برخورداری مدیر فنی مهندسی خدمات پس از فروش مدیران خودرو با اشاره  به اهمیت توسعه و بهینه سازی خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت: با توجه به اهمیت این موضوع ما سال 96 را سال خدمات پس از فروش نامگذاری کردیم و در این زمینه سه شاخص تعریف شده است که با اجرای آنها بتوانیم اهدافی که برای توسعه و بهبود خدمات پس از فروش داریم را محقق کنیم.

او سرعت خدمات، کیفیت خدمات و نتایج عملیاتی را سه شاخص تعیین شده اعلام کرد و گفت: این سه شاخص نیاز به مجموعه فضای تعمیرگاهی در قالب نمایندگی‌های مجاز، ابزار آلات مخصوص تعمیرگاهی، وجود نیروهای کار‌آزموده و آماده در این حوزه دارد.

برخورداری در ادامه با اشاره به اینکه این سه نیاز در اصل سه راس مثلث هستند که می توانند ما را به اهداف اصلی خودمان در خدمات پس از فروش برسانند، تصریح کرد: در حوزه تجهیزات تعمیرگاهی و ابزار مخصوص نه تنها مشکلی وجود ندارد بلکه نقطه قوت کار ما نیز همین تجهیزات و ابزا‌رهای مخصوص است که به اندازه کافی در مجموعه موجود است. اما در بخش تربیت نیروی انسانی ما نیاز به صرف هزینه و زمان داریم که با توجه به وجود سازمان فنی و حرفه‌ای که یک سازمان موثر در این زمینه است انجام این کار توسط شرکت کاری بیهوده است و ما امیدواریم تا سازمان با کمک به ما در این موضوع ما را به اهدافی که در این بخش داریم برساند.

برخورداری در ادامه به تجهیز 5 مرکز سازمان فنی و حرفه‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: از مدت‌ها قبل مربیان خبره این سازمان به مرکز ما آمده‌اند و دوره‌های آموزشی را با موفقیت گذرانده‌‌اند و امروز با توجه به قرار‌های قبلی ما و سازمان فنی و حرفه‌ای 5 مرکز این سازمان با تجهیزات فنی و آموزشی ما تجهیز می‌شوند.

به گفته مدیر فنی مهندسی خدمات پس از فروش مدیران خودرو  در حال حاضر  5 مرکز در مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و ساری این تجهیزات را دریافت خواهند کرد و تا پایان سال 5 مرکز جدید  نیز تحت پوشش قرار می‌گیرند به علاوه برنامه ریزی شده تا در سال آینده 32 مرکز مجهز باشند.

برخورداری اظهار کرد: در حال حاضر نیز تیم‌های کارشناسی دو مجموعه در حال تدوین استانداردهای آموزشی ویژه مدیران خودرو هستند که امیدواریم با آماده شدند این استانداردها اولین کلاس آموزشی را در ماه جاری شروع کنیم.

در این مراسم، طاهر پور مدیر کل دفتر بهسازی، نظارت و مشاوره شغلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به اهمیت اشتغال و آمار بالای بیکاری اشاره و خاطرنشان‌کرد: این آمار بسیار بالا است و بیشترین درصد این آمار نیز مربوط به جوانان ما است.

او ادامه داد: با توجه به آمار وزارت کار متاسفانه جوانان ما برای اشتغال مهارت کافی ندارند و این امر سدی محکم برای ورود به بازار کار است.

طاهرپور گفت: با توجه به مفاد قرارداد ما با وزارت کار در 600 مرکز شهری و دیگر مراکزی مانند زندان‌ها، دانشگاه‌ها و... آموزش به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

او خاطرنشان کرد: باید جامعه را به سمتی سوق دهیم که اگر کسی برای تعمیر وسیله‌ای در محلی حضور پیدا کرد صلاحیت حرفه‌ای آن کار را داشته باشد تا مشتری با خیال راحت آن کار را بر عهده آن شخص بگذارد.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

جزییات همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای و مدیران خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است