Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

گران‌فروشی به سبک مدیران خودرو!

سه شنبه | ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۱ | کد خبر: CP- ۱۰۶۷۶ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرس:
در حالیکه شرکت مدیران‌خودرو چند هفته پیش تعدادی از محصولات خود را گران‌تر از بازار عرضه کرده بود باز هم به این روند ادامه داده و این بار ۳ محصول دیگر خود را گران‌تر از نرخ‌های بازار عرضه کرده است.
به گزارش کارپرس، حدود چند هفته پیش اعلام شد که شرکت مدیران‌خودرو دو محصول MVM X۲۲ اسپورت اکسلنت و MVM X۳۳ خود را تا حدود ۳۰ میلیون تومان گران‌تر از قیمت‌های بازار عرضه کرده است. این این وضعیت در حالی است که طبق مصوبه وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ شرکت‌های خودروسازی باید محصولات خود را در کارخانه‌های سازنده به قیمت پنج درصد کمتر از نرخ‌های حاشیه بازار عرضه کنند.

در حال حاضر نیز این شرکت علاوه بر ادامه گران‌فروشی در دو محصول فوق، سه محصول دیگر را به قیمت‌هایی گران‌تر از نرخ‌های بازار عرضه کرده است.

بیشترین گران‌فروشی این شرکت در خودروی تیگو ۷ خود را نشان می‌دهد. در حالی که خودروی تیگو ۷ در بازار آزاد به قیمت ۳۵۴ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد مدیران‌خودرو این محصول را به قیمت ۳۹۳ میلیون تومان عرضه می‌کند؛ بنابراین در این محصول اختلاف قیمت ۳۹ میلیون تومانی به چشم می‌آید.

علاوه بر تیگو ۷، این شرکت خودروهای MVM X۲۲ دنده‌ای لاکچری و آریزو ۵ توربو را گران‌تر از بازار می‌فروشد. بر این اساس MVM X۲۲ دنده‌ای لاکچری در بازار به قیمت ۱۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد در حالی که قیمت آن در نمایندگی ۱۵۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

همچنین آریزو ۵ توربو در بازار به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد؛ در حالی که قیمت آن در شرکت مدیران خودرو ۲۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

گران‌تر بودن قیمت فروش محصولات مدیران خودرو در کارخانه نسبت به قیمت‌های بازار برای چندمین بار است که تکرار می‌شود اما هیچ نهاد یا سازمان نظارتی از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به آن رسیدگی نکرده‌اند و پاسخ نمی‌دهند که چرا با چنین گران‌فروشی آشکار و رسمی‌ای برخورد نمی‌کنند؟!

این وضعیت در حالی است که طبق قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو؛ وزارت صنعت



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

گران‌فروشی به سبک مدیران خودرو!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است