Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تحویل به موقع خودرو اولویت اصلی مدیران خودرو

سه شنبه | ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۷:۴۲ | کد خبر: CP- ۱۰۴۸۸ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرس:
در شرایط خاص بازار خودرو کشور، و پس از فروکش کردن التهاب های قیمتی و ترکش های به جا مانده از تحریم‌های سیاسی و اقتصادی کشور، هنوز هم شرکت های بسیاری با عواقب این اتفاقات دست و پنجه نرم می کنند. اما آنچه که مشخص است عمل به تعهدات شرکت مدیران خودرو با بالاترین میزان نرخ تحویل به موقع می باشد.
به گزارش کارپرس، در هر صنعتی که به آن نگاه کنیم فرآیند دریافت محصول و کالای خریداری شده مهمترین فاکتور در فرآیند خرید به حساب می آید. امری که گاها در برخی از حوزه ها با بدقولی تامین کنندگان مواجه شده و باعث نارضایتی مشتری نهایی می شود. در این میان با توجه به وضعیت آشفته بازار خودرو و عدم نظارت های کنترلی سازمان های ذینفع، شرکت مدیران خودرو همواره در تلاش بوده است که بتواند با فائق آمدن بر همه مشکلات و تامین قطعات، تمامی تعهدات خود را برای هر دو برند به انجام رسانده و مسئولیت خود را در این حوزه به نحو احسنت اجرایی نماید.

شرکت مدیران خودرو با میانگین تحویل به موقع بالای 90 درصد بالاترین میزان انجام تعهدات را در میان شرکت های خودرویی تولید کننده داشته است. به همین دلیل است که مدیران خودرو همواره در رتبه نخست رضایتمندی فرآیند فروش از سوی ارزیابی شرکت بازرسی استاندارد ایران قرار می‌گیرد.

تحویل به موقع خودروی خریداری شده از مهمترین مواردی است که شرکت مدیران خودرو همواره توجه ویژه ای به آن داشته و آن را در اولویت کاری خود قرار داده است تا بتواند حداکثر رضایتمندی مشتریان را کسب نموده و همچون گذشته در این حوزه رو به رشد به حرکت خود ادامه دهد.


منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تحویل به موقع خودرو اولویت اصلی مدیران خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است