Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

مشکلی در تامین قطعات ام.وی.ام و چری وجود ندارد

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۷:۰۸ | کد خبر: CP- ۱۰۲۴۶ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرس:
به دنبال تامین مناسب قطعات یدکی از سوی مدیران خودرو، مالکان محصولات ام.وی.ام و چری می توانند در نوروز 98 با خیالی آسوده سفر کنند.
به گزارش کارپرس، سال 1397، صنعت خودروسازی کشور شرایط بحرانی را تجربه کرد که منجر به کاهش تولید و تقاضا، و ممنوعیت واردات شد.

از سوی دیگر نه تنها در تولید، بلکه در بحث خدمات پس از فروش نیز مشکلاتی پدید آمد بطوری که بسیاری از خودروسازان با مشکل تامین قطعات یدکی مواجه شدند و متاسفانه شرایط سختی را برای بسیاری از دارندگان خودرو پدید آورد.

حال با توجه به نزدیکی نوروز، قطعا پیش بینی می شود که حجم سفرهای نوروزی افزایش خواهد یافت و قطعا خودروسازان باید بتوانند برنامه مناسبی را برای سرویس دهی مشتریان در حد مطلوب ارائه دهند. شرکت مدیران خودرو نیز به عنوان سومین شرکت تولید کننده خودرو کشور با داشتن حجم بالایی از مشتریان، برای سال 98 سعی کرده تا خدمات مطلوبی را فراهم کند.

در این شرایط که شرکت های واردکننده خودرو و برخی تولید کنندگان به واسطه مشکلات تحریم و نقل و انتقال بانکی با مشکلات فراوان روبرو هستند، شرکت مدیران خودرو مزیت نسبی خود را در تامین قطعه با همکاری شریک چینی خود می بیند و با تامیین مناسب قطعات، برنامه مطلوبی را در بخش خدمات و تامین قطعات دارد.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مشکلی در تامین قطعات ام.وی.ام و چری وجود ندارد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است