Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

خودروهای مدیران‌خودرو در شب عید به موقع تحویل می شود

سه شنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۳ | کد خبر: CP- ۱۰۲۱۸ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرس:
به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم. همانند سال های گذشته، مشتریان بیشتر از قبل دغدغه تحویل خودروهای ثبت نامی خود را دارند.
به گزارش کارپرس، در حالی که نمایندگان فروش محصولات برندهای دیگر وضعیت نامشخصی در تحویل خودرو های قرارداد شده مشتریان خود دارند و در تحویل خودرو‌های مشتریان در سررسید مقرر تاخیر دارند، روند تحویل خودرو های مدیران خودرو فارغ از همه بهانه‌ها در زمان مقرر انجام می‌گیرد.

 مدیران خودرو به عنوان یک شرکت تولید کننده خودرو در ایران نیز متاثر شرایط مختلف اقتصادی جاری در کشور است، اما به این حال سعی دارد کمترین تاثیرات منفی را به مشتریان خود منتقل کند. در این راستا با محوریت قرار دادن رضایتمندی مشتریان کلیه واحد های اجرایی با بکار گیری کلیه توان و امکانات خود در برآورده شدن این مهم اقدام خواهند کرد. با توجه به روزهای پایانی سال و اهمیت تحویل به موقع محصولات به مشتریان، شرکت مدیران خودرو تحویل خودرو های مشتریان خود را با شتاب بیشتر در دستور کار قرار داده و سعی دارد فرآیند تحویل خودرو های خود را بهتر از گذشته بهبود بخشد.

در حال حاضر کلیه تعهدات عمومی مدیران خودرو در هر دو برند ام وی ام و چری در زمان مقرر و مطابق سر رسید خود به مشتریان در سراسر کشور تحویل داده می‌شود. نمایندگان مجاز این شرکت در سراسر کشور موظف با پاسخگویی لازم به مشتریان و اعضای خانواده بزرگ مدیران خودرو در حوزه های خدمات فروش و پس از فروش شده اند. بدون تردید این مسیر در نهایت منجر به رضایتمندی مشتریان و اعتماد سازی لازم بعنوان اصل مشتری مداری به این برند خواهد بود.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

خودروهای مدیران‌خودرو در شب عید به موقع تحویل می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است