وی افزود: هدف دوم ما در اوکراین پیدا کردن شریک تجاری خوب و مناسب است و در این خصوص به خوبی در حال شناخت و مذاکره هستیم و بسیار امیدواریم در پایان این نمایشگاه به اهداف خود دست پیدا کنیم و بتوانیم شرکای خوبی برای خود را بیابیم.
قربانی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه استقبال خوبی از محصولات ما شده است و به دنبال آن هستیم تا الزامات خاص و زیست محیطی این کشور اروپایی را در محصولات خود لحاظ کنیم تا از آن نظر مشکلی برای صادرات نداشته باشیم.
وی اظهار داشت:علاقه مندان زیادی برای همکاری از غرفه ما بازدید کردند و حتی چند گروه تجاری از کشور های دیگر مانند گرجستان و... نیز از محصولات ما بازدید کردند و علاقه خود را به همکاری مشترک نشان دادند.
مدیر صادرات گروه ماموت افزود: ما برنامه ریزی کردیم در این نمایشگاه با حدود 20 شرکت که توانایی همکاری با ما را دارند نشست داشته باشیم و گفتگو های B2B برگزار کنیم همچنین از محل این شرکت ها هم بازدید به عمل خواهیم آورد و بررسی دقیقی از شرایط آنها خواهیم داشت و نیاز های آنها مد نظر قرار خواهیم داد تا بهترین شریک تجاری را برای خود بیابیم.
قربانی بیان داشت: رویداد هایی مثل این کمک بسیار زیادی را می تواند به برقراری ارتباطات ویژه بین شرکت ها در کشور های مختلف کند و این نمایشگاه در آشنا کردن تجار اوکراین به ایران و محصولات ایرانی و پتانسیل های صادراتی کشور ما بسیار موفق عمل کرد. سازمان های دخیل در این امر مثل سازمان توسعه تجارت، موسسات مالی، بانکی، لجستیکی و بیمه ای باید بیش از این در قضیه ورود داشته باشند و امکانات و عوامل را برای صادرات در کشور ناشناخته ای مثل اوکراین محیا کنند و زیر ساخت های مورد نیاز را برای این امر آماده کنند.
منبع: اقتصاد آنلاین
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان