Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

ماموت در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در اوکراین شرکت می کند

شنبه | ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۷:۲۰ | کد خبر: CP- ۳۸۵۷ | سرویس: ماموت خودرو
کارپرس:
مدیر صادرات گروه ماموت گفت: نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در اوکراین ۲۰ ملاقات B2B برای یافتم شریک تجاری برنامه ریزی کرده ایم.
به گزارش کارپرس، مصطفی قربانی مدیر صادرات گروه ماموت با بیان این مطلی اظهار داشت: هدف ما از شرکت در این نمایشگاه بررسی بازار و پتانیسل های موجود در اوکراین بود. این کشور با توجه به جمعیتی که دارد و شاخصه های مثبت کشاورزی و حمل و نقل می تواند بازاری بسیار خوب برای محصولات گروه صنعتی ماموت باشد.

وی افزود: هدف دوم ما در اوکراین پیدا کردن شریک تجاری خوب و مناسب است و در این خصوص به خوبی در حال شناخت و مذاکره هستیم و بسیار امیدواریم در پایان این نمایشگاه به اهداف خود دست پیدا کنیم و بتوانیم شرکای خوبی برای خود را بیابیم.

قربانی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه استقبال خوبی از محصولات ما شده است و به دنبال آن هستیم تا الزامات خاص و زیست محیطی این کشور اروپایی را در محصولات خود لحاظ کنیم تا از آن نظر مشکلی برای صادرات نداشته باشیم.

وی اظهار داشت:علاقه مندان زیادی برای همکاری از غرفه ما بازدید کردند و حتی چند گروه تجاری از کشور های دیگر مانند گرجستان و... نیز از محصولات ما بازدید کردند و علاقه خود را به همکاری مشترک نشان دادند.

مدیر صادرات گروه ماموت افزود: ما برنامه ریزی کردیم در این نمایشگاه با حدود 20 شرکت که توانایی همکاری با ما را دارند نشست داشته باشیم و گفتگو های B2B  برگزار کنیم همچنین از محل این شرکت ها هم بازدید به عمل خواهیم آورد و بررسی دقیقی از شرایط آنها خواهیم داشت و نیاز های آنها مد نظر قرار خواهیم داد تا بهترین شریک تجاری را برای خود بیابیم.

قربانی بیان داشت: رویداد هایی مثل این کمک بسیار زیادی را می تواند به برقراری ارتباطات ویژه بین شرکت ها در کشور های مختلف کند و این نمایشگاه در آشنا کردن تجار اوکراین به ایران و محصولات ایرانی و پتانسیل های صادراتی کشور ما  بسیار موفق عمل کرد. سازمان های دخیل در این امر مثل سازمان توسعه تجارت، موسسات مالی، بانکی، لجستیکی و بیمه ای باید بیش از این در قضیه ورود داشته باشند و امکانات و عوامل را برای صادرات در کشور ناشناخته ای مثل اوکراین محیا کنند و زیر ساخت های مورد نیاز را برای این امر آماده کنند.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ماموت در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در اوکراین شرکت می کند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است