توضیحات وزیر صمت درباره قیمت خودرو

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۱ | کد خبر: CP- ۹۹۵۸ | سرویس: قیمت خودرو
کارپرس:
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برنامه‌ریزی شده تا طی ماه‌های آینده به قیمت‌های محاسباتی برسیم و به‌عنوان مثال برای پراید قیمت محاسباتی حدود ۳۳ تا ۳۴ میلیون تومان است.
به گزارش کارپرس، رضا رحمانی اظهار کرد: قیمت‌های محاسباتی از طرف سازمان حمایت براساس قیمت تمام شده خودرو و در نظر گرفتن ۵ درصد سود محاسبه شده است. قیمت‌هایی که امروز در بازار برای خودرو وجود دارد مطلوب ما نیست.

رحمانی گفت: میزان تولید در ماه‌های قبل افت کرده بود، اما امروز شرایط بهتر است و هر روز میزان تولید بیشتر می‌شود که این افزایش تولید بر قیمت هم تاثیر خواهد گذاشت.وی افزود: سازمان حمایت بر اساس مدارک و کارشناسی قیمت خودرو را مشخص می‌کند، اما بازار قیمت متفاوتی دارد که تصمیم گرفته شد خودروساز این تفاوت قیمت کارخانه و بازار را به خزانه واریز کند و خودش ذی‌نفع نباشد که انگیزه بالا نگهداشتن قیمت را نداشته باشد.

وزیر صنعت با اشاره به فروش فوری توسط دو خودروساز بزرگ گفت: ما متعهد به انجام تعهدات قبلی نیز هستیم.رحمانی با بیان اینکه هدف از فرمول ارائه خودروها با ۵ درصد زیر قیمت بازار این بوده که دلال‌ها وارد بازار نشوند و رانتی وجود نداشته باشد، گفت: با افزایش میزان تولید و عرضه مداوم قطعا قیمت‌ها شکسته خواهد شد.وی از مردم خواست به دلال‌ها اعتماد نکنند و کسانی که خودرو نیاز دارند از طریق فروش‌های اینترنتی اقدام کنند.


منبع: خبرگزاری مهر

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

توضیحات وزیر صمت درباره قیمت خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است