Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

با ۵۰ میلیون تومان چه خودرویی می شود خرید؟!

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۷:۴۹ | کد خبر: CP- ۹۷۸۴ | سرویس: قیمت خودرو
کارپرس:
بررسی قیمتها در بازارخودرو نشان میدهد، امکان خرید حداقل ۱۰ خودروی تولید داخل با بودجه ۵۰ میلیون تومانی وجود دارد.
به گزارش کار پرس،همواره در سراسر جهان، بازارهای خودرویی متفاوتی وجود دارند. از طرفی، یکی از عجیب‌ترین بازارها در زمینه خرید و فروش خودرو، مربوط به ایران است. متاسفانه بازار خودرویی ایران به‌دلیل هرج و مرج‌های گوناگون، عدم ثبیت قیمت‌ها، کم فروشی‌ها و تخلفات عدیده صورت گرفته از سوی فروشنده‌ها، بسیار دچار تلاطم بوده و کارشناسان این حوزه معتقدند که تا مشکلات عنوان شده حل و فصل نشود، نمی‌توان امید به تثبیت بازار داشت. در همین رابطه، امروز قصد داریم با نگاهی به شرایط کنونی بازار خودرویی ایران، بهترین مواردی را که می‌توان با بودجه 25 الی 55 میلیون تومان خریداری کرد را عنوان کنیم.

گفتنی است، خودروهای گازسوز نیز در این بررسی به‌دلیل عدم دریافت برخی از استانداردهای لازم حضور نخواهند داشت.

در اینجا لازم است بر این نکته تاکید شود که خودرو هایی که ما امروز به معرفی آنها می پردازیم تنها بخشی از خودرو های موجود در کشور هستند.

اگر بخواهیم از خودرو دارایی پایین ترین قیمت شروع کنیم، همانطور که مشخص است که ابتدا باید سراغ پراید برویم. با مبلغی حدود 37 میلیون تومان. در ادامه میتوان به گزینه های بعدی مثل تیبا، تیبا2،ساینا دنده ای، ام وی ام 110، وانت آریسان، وانت پراید، پژو 405، سمند اس ای و نمونه های دیگری از خودرو های دست دوم اشاره کرد.

گفتنی است، در بازار دست دوم ها نیز باید به سمند ال ایکس مدلهای سال های 81 تا 95، سمند سورن مدل سالهای 86 تا 93، پژو پارس مدلهای سال های 86تا 93، تندر 90 مدلهای سالهای 86 تا 91، هیوندای ورنا دنده دستی فقط مدلهای 86، کیا ریو دنده دستی مدلهای 86 تا 91، مزدا 323 در نمونه های دنده دستی و اتومانیک از مدل سالهای 81تا 86،سیتروئن زانتیا مدال سالهای 80 تا 85 اشاره کرد.

همانطور که اشاره شد تمامی خودروهای مذکور حداکثر دارای قیمت55 میلیون تومان هستند پس مراقب باشید در بازار پرنوسان این روزها از شما سو استفاده نشود.



منبع: تسنیم

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

با ۵۰ میلیون تومان چه خودرویی می شود خرید؟!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است