موتمنی پاسخ داد؛

آیا زمان خرید خودرو فرا رسیده است؟!

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۷:۱۳ | کد خبر: CP- ۵۸۹۱ | سرویس: قیمت خودرو
کارپرس:
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو با اشاره به اختلاف قیمت ۴ تا ۴.۵ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار نسبت به کارخانه، گفت: همیشه تقاضای خرید خودرو در اول سال کم است.
به گزارش کار پرس، سعید موتمنی با اشاره به اینکه از امروز پلاک گذاری خودرو آغاز شده است، اظهار داشت: همیشه تقاضای خرید خودرو در اول سال کم است و همین موضوع کاهش قیمت‌ها را در بازار به وجود می آورد.

وی افزود: قیمت خودروهای داخلی ارتباط زیادی با عرضه آنها توسط خودروسازان دارد به نحوی که اگر عرضه کم شود قیمت خودرو در بازار افزایش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو با اشاره به اختلاف قیمت 4 تا 4 میلیون و 500 هزار تومانی برخی از خودروها در بازار نسبت به کارخانه، گفت: در حال حاضر قیمت پژو پارس ال ایکس در کارخانه 39 میلیون و 300 هزار تومان است در حالی که در بازار این محصول با قیمت 44 میلیون تومان به فروش می رسد.

موتمنی به خریداران خودرو توصیه کرد تا خرداد ماه امسال تغییری در قیمت کارخانه خودروهای داخلی اتفاقی نخواهد افتاد و آنها می توانند نسبت به خرید خودرو اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه در بخش خودروی های وارداتی همچنان بازار در بلاتکلیفی به سر می برد، گفت: هنوز خودروهای وارداتی نسبت به ماه های پایانی سال گذشته شاهد افزایش قیمت بیشتری نبوده‌اند.



منبع: تسنیم

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

آیا زمان خرید خودرو فرا رسیده است؟!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است