Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
شیوا اعلام کرد:

قیمت نهایی کوئیک هنوز مشخص نیست

دوشنبه | ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۹ | کد خبر: CP- ۵۵۶۶ | سرویس: قیمت خودرو
کارپرس:
رئیس شورای رقابت با بیان اینکه هنوز قیمت نهایی کوئیک مشخص نیست، گفت: چنانچه قیمت نهایی شورای رقابت برای این خودرو از قیمت پیشنهادی کمتر باشد سایپا باید مابقی پول‌ها را به خریداران برگرداند. اواخر دی‌ماه امسال براساس اعلام شرکت سایپا، فروش فوری و پیش‌فروش خودروی کوئیک آغاز شد.
به گزارش کارپرس، سایپا در بخشنامه خود به نمایندگی‌های فروش برای کوئیک دنده‌ای ساده قیمت ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، اتوماتیک فول ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و اتوماتیک فول‌پلاس ۴۲ میلیون تومان را پیشنهاد کرده؛ اما در ادامه اعلام کرد قیمت نهایی این خودروها  پس از تایید شورای رقابت، در دعوتنامه‌ها اعلام خواهد شد.
 
در حال حاضر با گذشت حدود ۲ ماه از آغاز پیش فروش خودروی کوئیک، تحویل آنها توسط شرکت آغاز شده و سایپا اعلام کرده هنوز قیمت این خودرو مشخص نیست و با همان قیمت‌های پیشنهادی قبلی محصولات تحویل مشتریان می‌شود.
 
رضا شیوا، رئیس شورای رقابت در همین ارتباط با اشاره به اینکه اطلاعات ارسالی خودروی کوئیک به شورای رقابت ناقص بود و اخیرا کامل شده است، گفت:  در حال حاضر شورای رقابت مشغول بررسی  اطلاعات ارسالی سایپا برای کوئیک است و هنوز به جمع‌بندی نرسیده است.
 
وی در پاسخ به اینکه تکلیف مشتریانی که این خودرو را خریده‌اند چیست، افزود:  هنوز قیمت نهایی کوئیک مشخص نیست؛ اما چنانچه قیمت نهایی شورای رقابت برای این خودرو از قیمت پیشنهادی کمتر باشد شرکت باید بقیه پول‌ها را به خریداران برگرداند.
 
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

قیمت نهایی کوئیک هنوز مشخص نیست

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است