Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تیبای کار کرده در بازار چقدر قیمت دارد؟!

شنبه | ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۷:۳۲ | کد خبر: CP- ۴۳۵۱ | سرویس: قیمت خودرو
کارپرس:
با وجود انتقاداتی که زمان ورود این خودرو به بازار شد، تا امروز تیبا مشتری­ های وفاداری برای خود پیدا کرده است؛ مشتری­هایی که به دلیل تنوع کم در بازار خودرو ارزان چاره­ای جز انتخاب این خودرو ایرانی ندارند.
به گزارش کارپرس، اگر به دنبال خودرو با قیمت مناسب برای استفاده در شهر می­ گردید بهتر است خیلی جدی به خرید تیبا فکر کنید. اگر هم بودجه تان زیر 25 میلیون است فرصت خرید تیبا دست دوم را از دست ندهید.

 تیبا یا همان مینیاتور در سال 88 پا به بازار تشنه خودرو ایران گذاشت. این زیبای ایرانی اگرچه روی پلتفرم پراید طراحی شده­بود اما به نظر می­آمد که در مقایسه با آن خریداری تیبا اشتیاق بیشتری را در مشتری برمی­ انگیزاند.

 تیبا تولید سال 89 قدیمی ترین مدل تیبا و در صورت سلامت حداقل 15 میلیون تومان ارزش دارد. سپس به همین میزان با توجه به کارکرد، رنگ خوردگی، عمر و ... قیمت آن بیشتر می شود.

تیبا­های جوان­تر، تولید 90 تا 92 با قیمتی بین 15میلیون و 500 هزار تا 19 میلیون تومان قیمت دارند. برای مثال یک مدل تیبا دست دوم صندوق­دار تولید سال 91 با روکش صندلی و یک سال بیمه 17 میلیون و 800 هزار تومان به فروش گذاشته می­ شود. همین مدل تولید سال 92 همراه با دزدگیر و بیمه تا خرداد ماه دقیقا 900 هزار تومان گران­تر است. این رقم به طور میانگین با هر سال جوان­تر شدن خودرو یک میلیون تومان گران­تر عرضه می­ شود.

 اگر هم در انتخاب بین تیبا صندوق­دار و تیبا دو شک دارید باید گفته­ شود که تیبا دو مدل سال 93 بیشتر بالای بیست میلیون و مدل صندوق دار تولید همین سال حدود دو میلیون ارزان­تر در بازار پیدا می ­شود. اگر هم بودجه­ای کمتر از این­ها دارید باید بگویم که دیگر تیبا تولید این سال را کمتر از 16 میلیون و پانصد تومان نخواهد پیدا کرد؛ آن هم خیلی استثنایی و کم­یاب است.

مدل 94 تیبا صندوق دار بین 20 تا 22 میلیون و هاچ بک آن نیز از 22 تا 24 میلیون تومان معامله می­ شود. این تفاوت قیمتی تا سال 96 همچنان پابرجاست یک تیبا دو مرداد 96 ، 27 میلیون تومان قیمت دارد و تیبا صندوق­دار دست دوم تولید همین سال بیشتر با قیمت 25 میلیون تومان به فروش گذاشته شده­ است. اگر برای شما زیبایی خودرو اهمیت بیشتری دارد توصیه می­ شود که با 25 میلیون تومان تان به جای خرید تیبا صندوق­دار 96، تیبا هاچ بک 95 را خریداری کنید.

در صورتی که بخواهید مدل دست دوم ولی صفر تیبا تولید سال 96 را بخرید باید بدانید که تیبا دو تولید 96 عمدتا با همان قیمت 28 میلیون تومان فروخته می­ شود و معمولا کمتر موفق می­ شوید که گزینه­ های استئنایی ارزان­تر پیدا کنید.  تیبا صندوق دار نیز بین 24 تا 26 میلیون تومان معامله می­ شود.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تیبای کار کرده در بازار چقدر قیمت دارد؟!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است