Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

قیمت ها در بازار خودرو شکست

یکشنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۶ | کد خبر: CP- ۱۰۰۹۶ | سرویس: قیمت خودرو
کارپرس:
به نظر می‌رسد دلالان بازار آزاد پس از فروش فوری خودروسازان داخلی عقب نشینی کرده و قیمت اکثر خودرو ها در بازار روند کاهشی را تجربه می کنند.
به گزارش کارپرس، در بازار امروز قیمت خودرو های داخلی سیر نزولی خود را آغاز کردند و حباب بازار پس از عرضه فروش فوری و روزانه خودرو سازان شکست.
 
بطور مثال در بازار امروز خودروی پراید با کاهش قیمتی بین 3 الی 5 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و قطعا با ادامه همین روند و عرضه روزانه بخشی از تیراز سایپا و ایران خودرو به بازار قیمت ها سیر نزولی خود را ادامه خواهند داد.
 
نکته جالب در هنگام معاملات خودرو مقایسه افزایش قیمت خودرو ها با قیمت پراید است! مقایسه ای که دلالان از آن به نحو زیرکانه‌ای برای قیمت گذاری محصولات دیگر از آن بهره می بردند حال با فروش فوری این محصول و عرضه خودرو های دیگر توسط سایپا و ایران خودرو دلالان بازار آزاد دیگر بهانه ای برای افزایش قیمت نخواهند داشت و با شکستن حباب بازرا آن ها نیز چاره جز عقب نشینی نخواهند داشت.
 
عرضه محصولات پر تیراژ دوقطب بزرگ خودروسازی کشور همچنان ادامه دارد و مصرفکنندگان خودرو می توانند پس از ثبت نام طی مدت اعلام شده خودرو های خود را تحویل بگیرند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

قیمت ها در بازار خودرو شکست

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است