Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
صنعت قطعه سازی در همایش پنجم؛

گروه عظام به حامیان همایش بین المللی خودرو ایران پیوست

شنبه | ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۳ | کد خبر: CP- ۵۰۰۸ | سرویس: قطعه سازی
کارپرس:
گروه قطعات عظام به عنوان یکی از بزرگان صنعت قطعه و شریک تجاری بزرگان قطعه سازی جهان به عنوان حامی پنجمین همایش بین المللی خودرو معرفی شد.

به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، قطعه سازی ایران یکی از صنایعی است که بسیار محکم و با قدرت کار خود را آغاز کرد و در مقطعی توانست برای حضور در بازارهای جهانی جزو کاندیداهای اصلی باشد.

برخی از مشکلات به وجود آمده در دهه های گذشته مانند تحریم صنعت و ممانعت از ورود دانش و تکنولوژی به کشور موجب شد تا رشد سریع صنعت قطعه کمی کند شود و در بعضی موارد حتی بایستد.

اما تحریم، ممانعت از ورود دانش روز و مشکلاتی از این دست نیز موجب نشد تا برخی از قطعه سازان کشور راه توسعه و پیشرفت خود را ادامه ندهند که از آن جمله می توان به گروه قطعات خودرو عظام اشاره کرد.

گروه قطعات خودرو عظام از 12 شرکت بزرگ تولیدي تشکیل شده است. موضوع کسب و کار گروه، تولید قطعات خودرو است و فعالیت آن از سال 1376 آغاز شده و تا کنون ادامه دارد.

شرکت های عضو گروه در تهران، آذربایجان شرقی، گیلان، البرز و اصفهان استقرار یافته‌اند و شرکت "مادر" نیز با نام "گروه قطعات خودرو عظام" ثبت و در تهران مستقر است.

اخذ لیسانس‌های معتبر و همکاري‌هاي فنی، با بهره‌گیري از تکنولوژي‌هاي روز دنیا از شرکت‌هاي صاحب ‌نام جهانی از قبیلMando ،Mahle ،Bosch و Valeo و ... از جمله دستاوردهای این گروه بوده که طی دو دهه گذشته ضمن تولید قطعات مهم و با کیفیت، توانمندي‌هاي بالاي خود را در پشتیبانی از صنعت خودرو کشور به اثبات رسانده است.

پس از برداشته شدن برخی از تحریم ها از جمله تحریم های صنعتی، گروه عظام تلاش خود را برای واردا کردن تکنولوژی به کشور برای تولید بهتر افزایش داد. عظام با تفاهم نامه ها و قراردادهای جدید همکاری با بزرگان قطعه ساز دنیا و خودروسازان مطرح داخلی و خارجی توانست برخی از کاستی های صنعت قطعه در یک دهه گذشته را به خوبی پوشش دهد.

حضور گروه قطعات عظام در نمایشگاه ها و همایش های بین المللی خودرو و قطعات وقتی مهم می شود که بدانیم از دل همین حضورها قراردادهای جدید فنی و تکنولوزیکی بیرون می آید  و این کاری است که این گروه به خوبی آموخته است.

پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران یکی از آن رویدادهایی است که با موضوعیت زنجیره تامین رقابت پذیر، برای حضور قطعه سازان بزرگ داخلی و خارجی جایگاهی مناسب خواهد بود و عظامی ها این مهم را به خوبی درک کرده و این بار به عنوان حامی همیش ورود خود را ثبت کرده اند.

وقتی یک قطعه سازی بزرگ و مطرح کشور که با بزرگان این صنعت در جهان شریک تجاری است از همایشی بین المللی حمایت می کند این نوید را می دهد که صحنه این همایش می تواند موجب بروز اتفاقت بسیار خوبی در حوزه تفاهم ها و قراردادهای جدید برای توسعه صنعت خودرو و صنایع وابسته به  آن از جمله قطعه شود.

بی شک حضور برندهای معتبر خودروسازی و قطعه سازی خارجی می تواند برای طرف های ایرانی به منظور جهش توسعه ای و تکنولوژیکی بسیار مفید باشد و این همان وقت  و فرصتی است که نباید به راحتی از دست داد.

پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران 24 و 25 بهمن ماه جاری با حضور بزرگان صنعت خودرو، قطعه و صنایع وابسته دیگر از داخل و خارج ایران، در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

گروه عظام به حامیان همایش بین المللی خودرو ایران پیوست

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است