Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
نقص در سیستم تعلیق؛

جنرال‌موتورز خودروهای خود در چین را فراخوان کرد

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۷:۵۵ | کد خبر: CP- ۸۰۴۰ | سرویس: فراخوان خودرو
کارپرس:
شرکت آمریکایی جنرال‌موتورز در چین بالغ بر ۳.۳ میلیون دستگاه خودروی بیوک، شورولت و کادیلاک را به دلیل نقص فنی در سیستم تعلیق فراخوان داد.
به گزارش کارپرس،مدت‌هاست فراخوان شرکت‌های خودروسازی بزرگ در گوشه و کنار جهان بعلت مشکلات و نقص‌های فنی بالا گرفته است و خودروسازان برتری نظیر جنرال موتورز، هیوندای موتورز و غیره برای برطرف کردن مشکلات مربوط به خودروهای خود آنها را فراخوان داده‌اند تا به بررسی و چک آنها بپردازند.

حالا تازه‌ترین اخبار منتشر شده حاکیست که جوینت‌ونچر شرکت آمریکایی جنرال موتورز با شانگهای جی‌ام (Shanghai GM) بیش از ۳.۳ میلیون دستگاه خودروی بیوک، شورولت و کادیلاک را بخاطر مشکل و نقص فنی در سیستم تعلیق این مدل خودروها فراخوان داده است و از تمامی دارندگان و صاحبان آنها درخواست کرده‌اند هرچه سریعتر با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز و تعمیرگاه‌های رسمی نیسان خودروهای خود را تحویل داده تا مشکلات و نقص فنی مذکور را برطرف کنند.

این فراخوان در چین که شامل مدل‌های مذکور و خودروهای ساخت سالهای ۲۰۱۳ و ۲۰۱۸ می‌شود، در بیانیه رسمی این شرکت ذکر شده‌اند.  

همچنین در این بیانیه گفته شده است که در صورت لزوم، جنرال موتورز با دارندگان و صاحبان آن دسته از خودروهای معیوب تماس گرفته و آنها را به مراجعه سریع به نمایندگی‌های مجاز در چین فرا خواهد خواند.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

جنرال‌موتورز خودروهای خود در چین را فراخوان کرد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است