وی با اشاره به این که بازار عراق، در شرایط بازسازی اقتصاد و صنعت این کشور، یکی از بازارهای پرکشش برای خودروسازان ایرانی است متذکر شد: ایران خودرو در تلاش است تا سهم بیشتری از این بازار را از آن خود کند.
گلچوبیان در خصوص مشکل تعرفه گمرکی و تغییر در سیاست کشور عراق توضیح داد: با رایزنی های لازم در این مسیر، چشم انداز صادرات این منطقه در سال های آینده هموارتر خواهد شد.
مدیرصادرات منطقه خاورمیانه و آفریقا درباره صادرات به عمان نیز گفت: استقبال مردم این کشور از سبد محصولات ایران خودرو بسیار چشمگیر است، از این رو انتظار می رود سال آینده با صدور دو تا سه محصول اتوماتیک به بازار عمان، گام های بلندی را در توسعه بازار خود در کشورهای همجوار برداریم.
وی با ابراز رضایت از عملکرد صادرات به منطقه خاورمیانه در سال 96 که بخش عمده ای از اهداف صادراتی گروه صنعتی ایران خودرو را در بازارهای هدف در سال جاری محقق کرده است، افزود: این گروه صنعتي در تلاش است، سال 97 با ارائه تسهیلات و خدمات پس از فروش در دسترس، سهم خود را در بازارهای خاورمیانه افزایش دهد.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان